Rynna problem ...

1. Data: 2014-05-29 14:42:37

Temat: Rynna problem ...
Od: mono <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Co wymyśleć bo mam rynne i przy małych opadach deszczu, deszcz nie wpada
do studzienki tylko leci na kostke ( a kostka sie zapada ). Myślałem o
jakimś przedłużeniu, tylko jakim...czy kupić rynne i uciąć kawałeczek
czy jak. Prosze o rady

2. Data: 2014-05-29 18:40:00

Temat: Re: Rynna problem ...
Od: ZakonSpirowany <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29-05-2014 14:42, mono pisze:
> [...]
> do studzienki tylko leci na kostke ( a kostka sie zapada ). Myślałem o
> jakimś przedłużeniu, tylko jakim...czy kupić rynne i uciąć kawałeczek

No nie ma innego rozwiązania (oprócz przesunięcia/powiększenia otworu
studzienki), jak sztukowanie. Jeśli miejsce mało widoczne, to sztukujesz
kawałkiem rury PVC. Jeśli widoczne i ma być pięknie, to niestety trzeba
spawać, ew. ponitować, a szczeliny wypełnić silikonem czy jakąś
ośmiorniczką.

--

Pharaonic Antique Wholesale
jaki basen lepszy