Rysy na drzwiach wewnetrznych

1. Data: 2010-09-24 07:01:22

Temat: Rysy na drzwiach wewnetrznych
Od: majer <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Porysowalem sobie przez nieuwage drzwi. Co do drzwi to jest to Porta z
okleina orzech III. Czy isnieje cos w stylu markerow aby rysy troche
zamaskowac? Moze ktos z Was to przerabial?

2. Data: 2010-09-24 16:39:43

Temat: Re: Rysy na drzwiach wewnetrznych
Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Wrz, 09:01, majer <a...@n...ma> wrote:
> [...]
> okleina orzech III. Czy isnieje cos w stylu markerow aby rysy troche
> zamaskowac? Moze ktos z Was to przerabial?

nie wiem jak z dzrwiami, ale sprzedawcy okien z pcv mają takie
specyfiki, może coś podpasuje...

pozdrawiam
s_13

3. Data: 2010-09-26 20:01:51

Od: Bogdan Slusarczyk <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Porysowalem sobie przez nieuwage drzwi. Co do drzwi to jest to Porta z
> okleina orzech III. Czy isnieje cos w stylu markerow aby rysy troche
> zamaskowac? Moze ktos z Was to przerabial?

Są markery, są też woski nakładane na ciepło (to jest lepsze bo może
wypełnić głębszą rysę). I jedno i drugie do znalezienia w marketach
(castorama,obi), tylko poszukaj sam bo pracownicy nie wiedzą o istnieniu
tego cudu ;)

4. Data: 2010-09-26 21:31:13

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"majer" <a...@n...ma> wrote in message
> Witam
> Porysowalem sobie przez nieuwage drzwi. Co do drzwi to jest to Porta z
> okleina orzech III. Czy isnieje cos w stylu markerow aby rysy troche
> zamaskowac? Moze ktos z Was to przerabial?

Jest do nabycia mączka drzewna z różnych rodzajów drzew. Dodajesz żywicy,
takiej jaka była zastosowana przy drzwiach, robisz pastę i po odtłuszczeniu
rys nakładasz tę pastę. Po utwardzeniu szlifujesz.

Podłączenie płyty ceramicznej
Dom za 20 000 zł
plyta gazowa - gwarancja
czy zmywarka Bosch SMV 50E30EU ma rackmatic?
cieknąca lodówka gorenje