Rytm zatokowy z niemiarowoscia oddechowa - pomozcie !!!

1. Data: 2002-08-07 09:35:51

Temat: Rytm zatokowy z niemiarowoscia oddechowa - pomozcie !!!
Od: "anycorp" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam do Was pytanko: zrobilem ekg (bolalo mnie serce 2 dni, duzo wczesniej
sie meczylem, silownia rower, przeprowadzka remont, brak wolnego weekendu w
pracy...) co to za cholerstwo jest? czy moge dalej cwiczyc, szalec na
rowerze, czy mam uwazac bo odejde do krainy wiecznych lowow... jeszcze nie
bylem u lekarza, troche sie boje.... dzieki za odpowiedz
pozdrawiam i milego dnia
any44

2. Data: 2002-08-07 13:28:35

Od: "Don" <m...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

anycorp napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>rowerze, czy mam uwazac bo odejde do krainy wiecznych lowow... jeszcze nie
>bylem u lekarza, troche sie boje.... dzieki za odpowiedz

Nie napisales co Ci wyszlo z badania ekg.

Don
-

3. Data: 2002-08-07 15:05:22

Od: "Kaska" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie napisales co Ci wyszlo z badania ekg.
>
> Don
Chyba w temacie napisal?
Kaska

4. Data: 2002-08-07 17:32:41

Od: l...@o...pl (living_english_structure) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 7 Aug 2002 17:05:22 +0200, Kaska <k...@b...pl> wrote:
> Chyba w temacie napisal?
Zjawisko prawidłowe u młodej zdrowej osoby.

BTW EKG jest badaniem DODATKOWYM, ktore wykonuje się głównie żeby
wykluczyć jakieś schorzenie a nie potwierdzić.
Innymi słowy zjawisko nieprawidłowe potwierdza nasz tok rozumowania
a nie wyklucza.

Uwagi :
1. Można mieć "perfekcyjne" EKG i zawał mięśnia sercowego.
2. Można mieć EKG wskazujące na świeży zawał mięśnia sercowego i oczywiście
mieć coś innego, co wcale nie zagraża bezpośrednio życiu - np. deformację
klatki piersiowej lub zespół dnia drugiego.
3. Odczytywanie EKG to sztuka

living_english_structure (at) http://www.medleksykon.prv.pl

5. Data: 2002-08-08 10:10:24

Od: "anycorp" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam nadzieje ze to nic groznego. dzieki za odpowiedz. jestem w miare mlody
(tak sie pocieszm, mam 28 lat). balem sie ze to moze zawal.... korcze i tak
pojde z tym do mojego lekarza.

pzdr
andrzej
Użytkownik "living_english_structure"
<l...@o...pl> napisał w wiadomości
...@m...domek.net...

6. Data: 2002-08-08 14:53:03

Od: "KM" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anycorp" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> rowerze, czy mam uwazac bo odejde do krainy wiecznych lowow... jeszcze nie
> bylem u lekarza, troche sie boje.... dzieki za odpowiedz

U mlodego czlowieka - norma.

co to jest?
[OT] wymiary
Gdzie mozna kupic dokumentacje, osprzet do uzywanych tomografow Philipsa ?
antykoncepcja-bledy
harmonet