co to jest?

1. Data: 2002-08-07 06:06:56

Temat: Re: co to jest?
Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

idz do dermatologa
najpewniej to drożdzyca

pozdrawiam Tichy

2. Data: 2002-08-07 19:08:20

Temat: co to jest?
Od: "dfgh" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

jestem plci meskiej, jezeli to wazne
mam taki problem...

w okolicach pachwin pojawila mi sie plama - przekrwiona skora, jest jakby
bardzo deliatnie napuchnieta (0,5mm) lub wyzej ulozona niz reszta skory...
a bylo to tak:
- 1 - pojawila mi sie mala plamka wielkosci 1cm. (wewnetrzna strona lewego
uda) - czerwona i powodujaca swedzenie. Podejrzewalem jakiegos robala (komar
albo pajak)
- 2 - na niej czasami jakis male bable z plynem surowiczym (chyba)
- 3 - w ciagu kilku dni plama rozwinela sie do nieregularnego owalnego
ksztaltu (okolo 10cm)
- 4 - intensywnie czerwony kolor ustepuje miejsca rozowi
- 5 - zaczynam obserwowac ten objaw na skorze drugiego uda

zaczyna mnie to niepokoic i pytam co to za objawy...
prosze o info.
z gory dzieki

3. Data: 2002-08-10 20:23:22

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trąd

Użytkownik dfgh <c...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:airr1b$9o4$...@n...tpi.pl...
> [...]
> - 5 - zaczynam obserwowac ten objaw na skorze drugiego uda
>
> zaczyna mnie to niepokoic i pytam co to za objawy...

[OT] wymiary
Gdzie mozna kupic dokumentacje, osprzet do uzywanych tomografow Philipsa ?
antykoncepcja-bledy
harmonet
Przewlekle zapalenie migdalkow