"Ryzykowna zabawa w kuszenie"

1. Data: 2001-04-10 08:49:58

Temat: Re: "Ryzykowna zabawa w kuszenie"
Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Tak, niestety to prawda. Ogladalem.
>M. po raz kolejny pokazala jak wielka jest egocentyrczka i prostaczka. :(
>Mozna jednak spojrzec na to tez inaczej: M. jest w pewnym sensie jak dziki
>nieokielznany mustang ktory nie ma jeszcze zielonego pojecia o pewnych
>sprawach.

Wlasnie przed chwila bylam zmuszona znowu patrzec na jej paszcze w BB-ring.A
swoja droga,bardzo chcialabym aby Klaudiusz i Malgosia zostali-ale to na
marginesie.
Ta jej mina jak mowila,ze pewnie widzowie postanowia,aby ww.zostali...
Nie da sie ukryc,zal jej d...sciska,ze jej w BB juz nie ma.Jest strasznie
wyniosla,te jej tekst i miny....

>Taaa... dokladnie tak samo uwaza moja narzeczona i jest zacieklym wrogiem
>M. dlatego glownie ze nie chcialaby znalezc kiedys kogos takiego w lozku
>swego malzonka - jak sama wyjasnia.

Hmmmm...

Pozdrawiam.Magda.

1. Data: 2001-04-16 17:10:41

Od: "Dorrit" <z...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> meza i milionow ludzi.To jest totalne przegiecie.
> Pozdrawiam.
> Magda.

Eeee nie bądź zacofana. I to w tak młodym wieku. Przecież znacznie gorzej
byłoby, gdyby ta Monika obmacywała facetów poza oczami kogokolwiek,
zwłaszcza męża. Monika grała. Jak każda aktorka na scenie, tyle, że aktorka
nieprofesjonalna, niewykształcona, przypadkowa.
Dorrit

kamstwo miedzy dwojgiem
Mala ankieta
Palenie przeszkoda w zwiazku.