Rzeberka jak dobrze je przygotować?

1. Data: 2005-05-21 13:55:22

Temat: Rzeberka jak dobrze je przygotować?
Od: "Darko" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam.
dajcie jakas rade jak mozna dobrze przygotowac na obiad rzeberka.
dzieki
pozdrawiam
darek

2. Data: 2005-05-23 19:55:36

Temat: Re: żeberka jak dobrze je przygotować?
Od: Waldemar Krzok <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Darko wrote:
> witam.
> dajcie jakas rade jak mozna dobrze przygotowac na obiad rzeberka.

najlepiej przez ż, bo inaczej kiepsko smakują.

Mi żeberka najlepiej smakują posolone, popieprzone i posmarowane miodem
i do piekarnikalub na gryla z tym.

Waldek

3. Data: 2005-05-24 00:01:30

Temat: Re: Rzeberka jak dobrze je przygotować?
Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darko" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> witam.
> dajcie jakas rade jak mozna dobrze przygotowac na obiad rzeberka.
> dzieki
> pozdrawiam

Nie mam zielonego pojęcia jak się robi rzeberka, ale gdyby interesował
Cię przepis na żeberka, to daj znać - jakiś Ci podeślę ;-)
Ania
--
Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ
***Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw ***

4. Data: 2005-05-24 04:54:56

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <d6tbi6$m88$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Darko" <t...@w...pl>
wrote:

> witam.
> dajcie jakas rade jak mozna dobrze przygotowac na obiad rzeberka.
> dzieki
> pozdrawiam
> darek

dobże

Władysław

5. Data: 2005-05-24 06:38:56

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok wrote:

> najlepiej przez ż, bo inaczej kiepsko smakują.
> Mi żeberka najlepiej smakują posolone, popieprzone i posmarowane miodem
> i do piekarnikalub na gryla z tym.

Ja lubię też z piekarnika, ale z solą, majerankiem i z jabłkami
(kwaśnymi).
Najpiękniejszą muzyką przed snem

6. Data: 2005-05-24 07:40:49

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Darko napisał(a):
> witam.
> dajcie jakas rade jak mozna dobrze przygotowac na obiad rzeberka.
> dzieki
> pozdrawiam
> darek

Ja najpierw podsmażam z cebulką, a póżniej duszę z kapustą kiszoną,
przyprawy jak kto lubi: sól, pieprz, majeranek. Takie żeberka lubię
najbardziej.

Pozdrawiam
Ewa

7. Data: 2005-05-24 12:01:47

Od: "RK" <r...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja duszę na patelni z cebulką i dodaję przyprawę do żeberek z miodem firmy
Kotany. Oczywiście mozna tez sam miód i przyprawy. Na grilla polecam
przyprawę tej samej firmy do grilla ale ostrą ( jest dwa rodzaje).

8. Data: 2005-05-24 16:56:19

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to wtorek, 24 maja 2005 08:38 użytkownik
Krystyna Chiger, sącząc kawkę, wyklepał:

> Ja lubię też z piekarnika, ale z solą, majerankiem i z jabłkami
> (kwaśnymi).

Ja też z piekarnika, ale z solą, pieprzem, majerankiem, czosnkiem i w 2/3
pieczenia dołożoną pokrojoną cebulą.

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

24 godziny w autokarze a jedzenie... prośba o pomoc
ranch dressing i inne - pytanie dot. kuchni amerykańskiej
Jaki grill wybrac
cisteczka sezamowe
pijany izydor waldka- opinia