Rzeczywista głębokość zmywarki

1. Data: 2008-05-19 19:35:44

Temat: Rzeczywista głębokość zmywarki
Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy ktoś może powiedzieć jakie są rzeczywiste wymiary (głębokość)
przeciętnej zmywarki o szerokości 45/60cm?
Chodzi mi o to ile miejsca wraz z przyłączem wody trzeba zarezerwować na
głębokość.

--
Odpowiadając na priv zamień końcówkę adresu e-mailowego "zmyla" na "pl"

2. Data: 2008-05-19 20:22:02

Temat: Re: Rzeczywista głębokość zmywarki
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Mon, 19 May 2008 21:35:44 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <p...@g...zmyla> i powiedziała:

> [...]
> przeciętnej zmywarki o szerokości 45/60cm?
> Chodzi mi o to ile miejsca wraz z przyłączem wody trzeba zarezerwować na

60 cm. Zmywarka jest ciut krótsza niż blat i z tyłu idą kable.

Zuzanka
*:.
We Are a Non Prophet Organization

3. Data: 2008-05-19 20:45:27

Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości

> 60 cm. Zmywarka jest ciut krótsza niż blat i z tyłu idą kable.

Dzięki. Rozumiem, że wszelkie przeowody wychodzą zwykle z tylnej ścianki (a
nie np. z boku przy tylnej ścianie)?

4. Data: 2008-05-19 23:17:35

Od: "Lukasz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki. Rozumiem, że wszelkie przeowody wychodzą zwykle z tylnej ścianki
> (a nie np. z boku przy tylnej ścianie)?
Często tylno/dolna część zmywarki to rodzaj wgłębienia (uskoku) z którego
wychodzą wszystkie rurki i kabel, co teoretycznie umożliwia dosunięcie
zmywarki do ściany. Ja, ze względu na sztywność rur doprowadzających i
odprowadzających wodę mam trochę odsuniętą (ok 1 cm), aby dać odrobinę
dodatkowej przestrzeni dla łuku rur.

lukasz

5. Data: 2008-05-20 07:53:09

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Przyłącze daj nie za zmywarką, a obok np. pod zlewem.
JaC

-----

6. Data: 2008-05-20 08:19:41

Od: "P.H." <k...@g...w.sieci> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
> Przyłącze daj nie za zmywarką, a obok np. pod zlewem.
> JaC

dokładnie!
jeśli będzie za zmywarką, to przy standardowej szerokości blatu zmywarka nie
zmieści się pod blatem

Gdzie można kupić panele drewniane Tarkett w 3City?
przepływowy ogrzewacz - jaki?
Drewniany blat do łazienki
Lada
odpady - popiół