Rzydowskie rzarcie

1. Data: 2008-02-10 20:04:36

Temat: Rzydowskie rzarcie
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy macie jakies pszepisy na rzydoskie rzarło?
Mósi tego być durzo, aby mogła narzreć się cała rodzina (kolejne mioty
parchatych moszków, moji ojcowie z zajebistemi pejsami, moje siostry bes
napletkuf i ja - chasyt nómer !1jeden!!!111). Ikselka - pomorzesz?

2. Data: 2008-02-10 21:21:11

Temat: Re: Rzydowskie rzarcie
Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy macie jakies pszepisy na rzydoskie rzarło?

Żydowskie się pisze! Najlepiej coś z cjankiem. Szybko działa i mało boli!

Pizza - ale tylko dodatki i ich przyrządzanie i kolejność podawania.
Re: ananas
Re: ananas
Zakład Stolarski Sitko z Krakowa - opinie
Naloty na dnach garnków