S!!!!

1. Data: 2006-09-23 07:14:32

Temat: S!!!!
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piękna pogoda na spotkanie...

2. Data: 2006-09-23 07:32:45

Temat: Re: S!!!!
Od: "flower" <f...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

> Piękna pogoda na spotkanie...

A co z wnuczętami lubiezny staruchu?To chyba z nimi powinienes na spacerek isc?

3. Data: 2006-09-23 07:56:48

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"flower" <f...@p...onet.eu> wrote in message

> A co z wnuczętami lubiezny staruchu?To chyba z nimi powinienes na spacerek
> isc?

Dlaczego lubieżny? To chyba można określić jako normalny.

Moje wnuczki są w UK, lub jedna wróciła z matka do Hiszpanii (dziś będę
wiedział) Młodsza za mała na spacery... Starsza pływa z matką na basenie i
kąpie się w Atlantyku. A ja mogę mieć jeszcze dzieci - bardzo, bardzo...
:-)))
Nie ma to jak iść ze swoim dzieckiem na spacer a nie tylko z wnuczkiem, czy
wnuczką - mają swoich rodziców i wpychanie się dziadków i babć jest
niewskazane - moim dzieciom nie zostawiłem w tym względzie zbyt wiele
swobody... Nabierały szybko przywar...

4. Data: 2006-09-23 09:18:02

Od: f...@p...onet.eu szukaj wiadomości tego autora

A potem taki staruch egoistyczny ojco-dziadek daje w kalendarz i g....go
obchodzi co sie stanie z jego malym dzieckiem...

5. Data: 2006-09-23 09:43:13

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<f...@p...onet.eu> wrote in message
>A potem taki staruch egoistyczny ojco-dziadek daje w kalendarz i g....go
> obchodzi co sie stanie z jego malym dzieckiem...

Masz ze mną dziecko, że tak się martwisz? Miałoby wiele rodzeństwa.

6. Data: 2006-09-23 09:47:02

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<f...@p...onet.eu> wrote in message
>A potem taki staruch egoistyczny ojco-dziadek daje w kalendarz i g....go
> obchodzi co sie stanie z jego malym dzieckiem...

To są moje pierwsze wnuczki, nie ostatnie... 8-P)))))

7. Data: 2006-09-23 10:03:48

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<f...@p...onet.eu> wrote in message
>A potem taki staruch egoistyczny ojco-dziadek daje w kalendarz i g....go
> obchodzi co sie stanie z jego malym dzieckiem...

A tak na poważnie, jakie sa gwarancje, że nie umrzesz przy porodzie, że 25-
30 letni mąż nie padnie nagle na serce? Dokładnie takie same jak te, które
ja mam, a że 60 latek dożyje 90 - też mam, bo w takim wieku umierały osoby
w mojej rodzinie, niektóre kwękając całe życie...

8. Data: 2006-09-23 14:01:19

Od: r...@o...eu szukaj wiadomości tego autora

> A tak na poważnie, jakie sa gwarancje, że nie umrzesz przy porodzie, że 25-
> 30 letni mąż nie padnie nagle na serce? Dokładnie takie same jak te, które
> ja mam,
Nie dokladnie,nie dokladnie,ostro pzresadziles,jednak spoleczenstwo umiera
pzrewaznie duzo pozniej niz 20-30 lat

a  że 60 latek dożyje 90 - też mam, bo w takim wieku umierały osoby
> w mojej rodzinie, niektóre kwękając całe życie...

Kwękaj sobie,kwękaj a przezywane dziecko bedzie kwękac w przedszkolu i w
szkole, ze ma ojca starucha ,chyba wiesz jakie dzieci-koledzy potrafia byc
okrutne(a ty bedziesz kwękac np na rodzinnych festynach sportowych?).

Nie ma to jak staruch ktory mysli wylacznie o sobie wynajdujac sobie rozne
usprawiedliwienia zeby dla wlasnego egoizmu miec dziecko przed
grobem....Bylbys uczciwszy gadajac ze sie posexisz na starosc tylko....

9. Data: 2006-09-23 14:11:26

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<r...@o...eu> wrote in message

> [...]
> usprawiedliwienia zeby dla wlasnego egoizmu miec dziecko przed
> grobem....Bylbys uczciwszy gadajac ze sie posexisz na starosc tylko....

Przypuszczam, że nie masz zbyt wiele pojęcia o temacie. Sportowe rodzinne
imrezy to my wygrywaliśmy jako rodzina - Wystarczał średni syn, aby
najmłodsza biła z nim innych na głowę... I tak będzie dalej. Rodzina rośnie
w siłę. Czas na trojakie dzieci.

10. Data: 2006-09-23 14:19:48

Od: "Wielki Dzu" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czas na trojakie dzieci.

Były mądre, były mniej mądre, teraz pora na mądre inaczej (wykapany tatuś)
d.

na grilla
S !!!
sok z ciemnych winogron