na grilla

1. Data: 2006-09-23 07:11:03

Temat: na grilla
Od: "niekompatybilna" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani,

wdrażam się w sztukę gotowania, więc szukam w miarę prostych ale z drugiej
strony dobrych dań i wyszukanych :)

co proponujecie na grilla? Ostatnio robiłam faszerowane pieczareczki :) /w
środku farsz z mięska i sera/

znacie coś fajnego, dobrego czym powalę na kolana mężczyznę?

2. Data: 2006-09-23 07:19:21

Temat: Re: na grilla
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"niekompatybilna" <n...@o...pl> wrote in message
> [...]
> środku farsz z mięska i sera/
>
> znacie coś fajnego, dobrego czym powalę na kolana mężczyznę?

Trochę późno - zabejcowac polędwicę, lub schab, gdy pomaceruje się przez
tydzień w dużych kawałkach piec na grillu lub rożnie.
Ale polecam barszcz ukraiński - przepis już dałem, można tą samą technologią
zrobić w domu i podgrzac gotowy w plenerze. Proporcje rozpisane "na łebka" -
łatwo zaopatrzyć się w produkty licząc osoby - dzieci jako jedną - zazwyczaj
nic nie zostaje po kilku "repetach"...

3. Data: 2006-09-23 07:21:28

Od: "ABC" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niekompatybilna" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> środku farsz z mięska i sera/
>
> znacie coś fajnego, dobrego czym powalę na kolana mężczyznę?

może kup sobie ładny fartuszek na początek ;)

--

Andrzej

4. Data: 2006-09-23 07:35:32

Od: "niekompatybilna" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

może kup sobie ładny fartuszek na początek ;)

seksowny strój już mam :) ale nie samym widokiem chcę męża uwieść ale i
podac coś smacznego do zjedzenia :)

--

Andrzej

5. Data: 2006-09-23 07:57:19

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> może kup sobie ładny fartuszek na początek ;)
>
> seksowny strój już mam :) ale nie samym widokiem chcę męża uwieść ale i
> podac coś smacznego do zjedzenia :)

Patelnię do wylizania... ;-P)))

6. Data: 2006-09-23 08:00:11

Od: "niekompatybilna" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Patelnię do wylizania... ;-P)))

widać jaki poziom reprezentujesz... proszę już więcej się nie odzywaj

7. Data: 2006-09-23 08:08:21

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Patelnię do wylizania... ;-P)))
>
> widać jaki poziom reprezentujesz... proszę już więcej się nie odzywaj

No, no, sprawa faktycznie w poziomie!Ale niezwykle miła.
Nie wiem, dlaczego się obrażasz...
Podałem ci sposób na mięsko, jakie lubią mężczyźni - duży kawał mięsa,
chlebek
i (s)krzynka piwa.

8. Data: 2006-09-23 08:13:38

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"niekompatybilna" <n...@o...pl> wrote in message
> Patelnię do wylizania... ;-P)))
>
> widać jaki poziom reprezentujesz... proszę już więcej się nie odzywaj

A kto zadał pytanie:
"znacie coś fajnego, dobrego czym powalę na kolana mężczyznę?"

9. Data: 2006-09-23 08:32:04

Od: "niekompatybilna" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A kto zadał pytanie:
"znacie coś fajnego, dobrego czym powalę na kolana mężczyznę?"

ale normalny człowiek umie czytać i kojarzyć, że chodzi o coś smacznego do
jedzenia, a nie wulgarne seksistowskie teksty pisać... chłopie zastanów się,
poza tym nie chcę mi się ma takim poziomie rozmowy toczyć

10. Data: 2006-09-23 08:40:29

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się,
> poza tym nie chcę mi się ma takim poziomie rozmowy toczyć

Przymruż oko i wszystko stanie się fajne - a czytać i kojarzyć można na
poziomie normalnego człowieka - z tego samego tekstu wiele znaczeń
wyciągnąć...
Przecież nie miałem zamiaru Ciebie urazić - to tylko taka "gadka-szmatka".
A jedzenie nie powala mężczyzny na kolana - no chyba, że muchomory, lub
beczka wódki i nie wspomnę już co jeszcze...

S !!!
sok z ciemnych winogron
....po pekińsku
Ekspres ciśnieniowy. - jak to jest?