SALATKA DO SLEDZIA

1. Data: 2010-12-02 05:30:55

Temat: SALATKA DO SLEDZIA
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Baza:

posiekana kapusta (dobra!!!) kiszona
ziemniaki w mundurkach pokrojone w dość dużą kostkę
siekana cebula
jabłko w kostkę
sól, pieprz, olej
filety śledzia pokrojone w kawałki

Doskonała do chleba i %...

2. Data: 2010-12-02 11:07:23

Temat: Re: SALATKA DO SLEDZIA
Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał

> Doskonała do chleba i %...

Widze, ze ty bez procentow to zyc nie mozesz...

3. Data: 2010-12-02 12:04:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Dec 2010 06:30:55 +0100, Panslavista napisał(a):

> Baza:
>
> posiekana kapusta (dobra!!!) kiszona
> ziemniaki w mundurkach pokrojone w dość dużą kostkę
> [...]

To jakaś ukraińska jest - oni wszystko jedzą z chlebem, nawet ziemniaki.

4. Data: 2010-12-02 13:52:51

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jakaś ukraińska jest - oni wszystko jedzą z chlebem, nawet ziemniaki.

Ziemniak to też warzywo.

5. Data: 2010-12-02 13:54:16

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message
> Baza:
>
> posiekana kapusta (dobra!!!) kiszona
> ziemniaki w mundurkach pokrojone w dość dużą kostkę
> [...]
Zapomniałem o fasoli - to może być nawet Piękny Jaś.

6. Data: 2010-12-02 15:19:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Dec 2010 14:52:51 +0100, Panslavista napisał(a):

> Ziemniak to też warzywo.

Ziemniak to przede wszystkim skrobia. Po co do tego jeszcze chleb.

7. Data: 2010-12-02 15:21:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Dec 2010 14:54:16 +0100, Panslavista napisał(a):

> "Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message

> Zapomniałem o fasoli - to może być nawet Piękny Jaś.

Pasuje fasola. Dodałabym takze buraczki pieczone pokrojone w kostkę... no i
oczywiście już bez chleba.

8. Data: 2010-12-02 16:49:47

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-12-02 13:04, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> To jakaś ukraińska jest - oni wszystko jedzą z chlebem, nawet ziemniaki.

Generalnie na wschód od Bugu wielka miłość do chleba. Im dalej na
wschód, tym większa.

Qra

9. Data: 2010-12-02 20:06:21

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pasuje fasola. Dodałabym takze buraczki pieczone pokrojone w kostkę... no
> oczywiście już bez chleba.

Zrobię w postaci kanonicznej, kupiłem śledzie - 6 ikrzaków i dwa mleczaki,
będzie jeszcze sos, oczywiście nie do tej sałatki.

10. Data: 2010-12-03 02:32:47

Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Panslavista napisał:

> Zrobię w postaci kanonicznej, kupiłem śledzie - 6 ikrzaków i dwa mleczaki,
> będzie jeszcze sos, oczywiście nie do tej sałatki.

Gdzie kupisz? Bo w mieście stołecznym Warszawie takich sklepów które by
między samcami a samicami pozwalały wybierać nie znam - a chciałbym...

--
Darek

Re: Czy glutaminian sodu szkodzi?
SKOPEK...
Re: ma ktoś SUPER PRZEPIS
Re: Sól do kawy
ANGELINA JOLIE New Latest SEXY Tape RELEASED