SKANDAL!!!!

51. Data: 2002-02-24 21:00:23

Temat: Re: Przekazywanie energii intelektualnej na odleglosc Re: SKANDAL!!!!
Od: "pezet" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> intelektualnej na odleglosc, za
> radia, powstanie w jednym
>
> 1. Kto będzie dawcą tej energii ?
> 2. Czy do przekazywania bioenergii są potrzebne
> gadżety które wymieniasz ?

Po co?
Wystarczy odpowiednia KASA,
a wszystko da sie zrobic...

52. Data: 2002-02-24 23:12:49

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pezet wrote:

> ROTFL!!!
> Juz jest taki "magik", co wode "magnetyzuje", "elektryzuje",
> czy zmienia w wino - przez telewizor :o)))

Z tym winem przesadzasz, ale masz racje, jest to mozliwe.
James Randi zaprasza wszystkich zainteresowanych do udzialu
w pokazie swoich nadprzyrodzonych umiejetnosci.
Nagroda to 1 milion dolarow.

James mi odpisal, ze maja kandydatow z calego swiata

"We have applicants from all over the world: Europe, China, Australia,
Iceland, Bolivia....
"

Wkrotce uzgadniam z nim warunki pokazu.
Jezeli ktos z Polski tez jest zainteresowany pokazem umiejetnosci
leczenia na odleglosc, przekazywania, pobierania energii na odleglosc
to zapraszam na privat i przekaze Jamesowi chec jego udzialu
w pokazie, w ktorym nagroda wynosi 1 milion dolarow.

Jacek

53. Data: 2002-02-27 17:08:08

Od: Wojciech Poręba <w...@m...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ma pan rację, panie PT. Expierdzie!!!
Przez zawarty w pańskich postach humor i bijącą z nich niewiedzę co rusz
uzyskuję sporą dawkę energii!!! Oby tak dalej!!! Tylko proszę w swoje
wypowiedzi nie mieszać nauki. Bo niewiele ma pan z nią wspólnego.
Czekający na dalsze expiertyzy
WP.

54. Data: 2002-02-27 17:23:28

Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Czekający na dalsze expiertyzy
Raczej expierdyzy.:-)))
BTW. Arnold Buzdygan dorobił się stronki o sobie (www.plsocseks.net);
może Expierd mu zazdrości i dlatego się ostatnio uaktywnił.
--
Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

55. Data: 2002-02-27 20:46:42

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Poręba wrote:

(trach)

Ma pan rację, panie Wojciechu!!!
Przez zawarty w pańskich postach humor i bijącą z nich niewiedzę co rusz
uzyskuję sporą dawkę energii!!! Oby tak dalej!!! Tylko proszę w swoje
wypowiedzi nie mieszać nauki. Bo niewiele ma pan z nią wspólnego.
Czekający na dalsze zabawne komentarze

Jacek

56. Data: 2002-02-27 21:01:04

Temat: Re: Przekazywanie energii intelektualnej na odleglosc
Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Drzewiecki wrote:

(jak zwykle znow zawraca .....)

> Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki

Zebym ja kiedy mogl przeczytac cokolwiek strawnego, cokolwiek na temat.
Moj czytnik moze czytac brednie jeden dzien, tydzien, miesiac, ale zeby
tak rok za rokiem
nam wciskac te smieci.
Nie masz wstydu, kompleksy zzeraja, problemy ?

Przekazywanie energii intelektualnej na odleglosc to temat bedacy na
topie w czolowych osrodkach naukowych na swiecie.
Czy cokolwiek wiesz na ten temat, slyszales, czytales kiedykolwiek ?
Pewnie nigdy.
Ani slychu ani widu i stad gadu gadu do obiadu.
Sio Arturku, sio.
Moj czytnik wiecej spamu czytac nie chce.
Sio z literatura, sio na drzewo.

Przesle spis literatury do naumienia. Potem test. Jak zdasz to bedzie
mial prawo zadania jednego pytania.
A jak nie zdasz to kolejny spis literatury i kolejny test.
Dwa testy uwalone, pala, i koniec dyskusji.

Zatem twoj wybor.

Albo kompleksy malych ludzi, albo literatura obowiazkowa.

57. Data: 2002-02-28 08:11:46

Od: Wojciech Poręba <w...@m...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Możemy się założyć, kto ma z nauką więcej wspólnego, i to z tą przez
duże N, a nie krętactwem, matactwem i dyletanctwem... Ale ja się nie
zakładam z zasady z osobami, które z góry są skazane na przegranie
zakładu... Wolę "równą walkę", a nie dobijanie leżącego i marudzącego.
Więc pozostawiam panu złudzenia: tak, jest pan "naukowcem",
"specjalistą", skoro to ma panu poprawić humor i samopoczucie. Człowiek
taki, jak pan potrzebuje dowartościowania, a tu wszyscy coś zarzucaają.
Więc jeżeli mogę pomóc przez akceptację, to niech to będzie taka moja
terapia dla pana, bardzo jej panu potrzeba. Tylko że takie objawy jak
pańskie są jednoznacznie diagnozowane przez współczesną psychiatrię,
więc bez złośliwości polecam konsultacje ze specjalistą. I to
dyplomowanym, a nie z pańskim odbiciem w lustrze.
WP

58. Data: 2002-02-28 10:26:45

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Poręba wrote:

> Możemy się założyć, kto ma z nauką więcej wspólnego, i to z tą przez
> duże N,
nie zakladam sie, gdyz nauka to nie hazard

a nie krętactwem, matactwem i dyletanctwem...

czemu obrazasz zagranicznych naukowcow ?
to ze nie masz pojecia o czym rozmawiasz to jeszcze nie powod zeby kogos
obrazac,
nie moja nauka, nie ja jestem autorem publikacji, badan,
ja jestem jedynie odtworca

Ale ja się nie
> zakładam z zasady z osobami, które z góry są skazane na przegranie
> zakładu...
masz kompleksy
na swiecie tym tematem zajmowala sie przez ponad 20 lata NASA.
Czy z nimi tez sie zakladales ?

>Wolę "równą walkę", a nie dobijanie leżącego i marudzącego.

Kompleksy.
Czy to mania wielkosci tak zaszkodzila

> Więc pozostawiam panu złudzenia: tak, jest pan "naukowcem",
> "specjalistą", skoro to ma panu poprawić humor i samopoczucie.

Drogi Panie,
od filozofowania mamy grupe filozofia, od literatury
i tam prosze kierowac swoje adresy.

Człowiek
> taki, jak pan potrzebuje dowartościowania, a tu wszyscy coś zarzucaają.

Przeciez jest dokladnie odwrotnie.
Ptrzebuje zarzucania, aby dokonywac progresu.
Przeciez to jest takie trywialne.

> [...]
> więc bez złośliwości polecam konsultacje ze specjalistą. I to
> dyplomowanym, a nie z pańskim odbiciem w lustrze.

Widzi Pan.
Kompleksy moze nie sa chore, ale publicznie prezentowane moga stac sie
chore.
Ja Panu nie pomoge i pewnie zaden specjalista, bo to juz poszlo za
daleko i wynika z genow.

Coz to dla Pana obrazic 1000 naukowcow ktorzy prowadzili badania nad
przekazywaniem energii intelektualnej na odleglosc.
Coz to dla Pana obrazic wspolpracownikow NASA i programy badawcze
finansowane za setki milionow dolarow.

Napoleonowie sa wsrod nas, uznaja sie za pierwszych po Bogu, za
potezniejszych od Noblistow.
Niech i tak bedzie.

Ja zawsze kierowalem sie zasada Einsteina
"
Einstein has shown us that the most long-standing theories may be open
to improvement, even radical change.
Open criticism is the lifeblood of progress both in science and culture
at large.
"
A ty rob co chcesz, a najlepiej wroc na grupe pl.test i tam sie
produkuj.
Telemedycyna sie rozwija, ale w kraju nie mozesz jeszcze liczyc na pomoc
w leczeniu kompleksow.

Tematem przekazywania energii intelektualnej na odleglosc zajmuje sie
obecnie nie mniej niz 1000 naukowcow na swiecie i okolo. 20-30 osrodkow.
Ty wiesz lepiej, zatem bye bye Napoleonie
i nie wracaj.
To funfacja Jamesa oferuje milion dolarow a nie ty.
I nie trzeba sie z nim zakladasz.
Zrobisz wiarygodny pokaz to milion twoj i to wszystko.
O nagrode rywalizuje kilkaset osob rocznie, naukowcow, terapeutow,
przedstawicieli roznych dyscyplin wiedzy.

Moze i ty.
Gdy bedziesz zainteresowany to napisz

59. Data: 2002-03-02 02:53:48

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> BTW. Arnold Buzdygan dorobił się stronki o sobie (www.plsocseks.net);
> może Expierd mu zazdrości i dlatego się ostatnio uaktywnił.

a moze pan Jacek i pan Arnold to jedna i ta sama postac? z tego co
przeczytalem na owej stronie to wielce prawdopodobne
pozdrawiam Tichy

Problem ze skórą twarzy - swedzienie
MEDLINE - baza ?
Plesniawka w ustach