STOP bezkarności "uchodźców"!!!

11. Data: 2017-06-22 17:27:07

Temat: Re: STOP bezkarności "uchodźców"!!!
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.06.2017 o 17:21, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Wolę już wzorce reedukacji maoistycznej od stalinowskiej czyli oddziaływanie

A ja nie. Przy Mao Stalin był poczciwym carem

12. Data: 2017-06-22 17:32:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> E to nie tak. Ja mówiłem o pracy hańbiącej na widoku.
> Litościwie, bo na pół etatu ale za darmo. Na drugie niech zarabia na swoje
> utrzymanie. Na budowie, w kopalni albo w ichniej biedronce - nie ma znaczenia,
> byle wypracowywał udokumentowany dochód, którego liczenie odbywało się
> pod nadzorem kuratora. I żeby się nie szwendał, dołożyć mu przymusową naukę
> wieczorową - kultury, języka, obyczajów, etyki, a może matematyki plus jakiś
> zawód techniczny, żeby z dzikości wyleczyć i zrobić pożytecznego człowieka.
> W szkole dla przestępców z internatem.

W życiu na to wszystko w Biedronie nie zarobi - a utrzymywać go nie zgadzam
się.
Kopalnia.

13. Data: 2017-06-22 17:33:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> PS. Praca w kop[alni lub kamieniołomie to praca honorowa, a tu chodzi o
> to, żeby złamać jego dumę poprzez pracę darmową z nieczystościami na widoku
> publicznym.

Jeśli o jego dumę chodzi - to tylko świński łeb załatwia. Wieprzowina albo
nic - na obiad do końca życia.

14. Data: 2017-06-22 17:34:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> A ja nie. Przy Mao Stalin był poczciwym carem

Jeden wart drugiego.

15. Data: 2017-06-22 17:35:56

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.06.2017 o 17:34, XL pisze:

> Jeden wart drugiego.

Mao realizował program Trockiego, którego Stalin nie znosił.
Dla wielu lewicowców Stalin był takim biurokratą a Trocki bohaterem.

16. Data: 2017-06-22 17:37:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Jeśli o jego dumę chodzi - to tylko świński łeb załatwia. Wieprzowina albo
> nic - na obiad do końca życia.

Konkretnie - ozory, uszy i podogonia.

17. Data: 2017-06-22 17:38:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Mao realizował program Trockiego, którego Stalin nie znosił.
> Dla wielu lewicowców Stalin był takim biurokratą

No ładny mi biurokrata...

> a Trocki bohaterem.

Różne są zboczenia.

18. Data: 2017-06-22 17:40:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Konkretnie - ozory, uszy i podogonia.

I kaszanka.
LOL

19. Data: 2017-06-22 19:10:41

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 22.06.2017 um 10:11 schrieb Kviat:

> Czemu nie postujesz tak aktywnie, gdy to Polak brutalnie zgwałci ("swoje
> kobiety...") i dostaje śmiesznie niski wyrok?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

przecież mniej boli'

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

20. Data: 2017-06-22 19:11:32

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.06.2017 o 19:10, silvio balconetti pisze:
> 'Tu nawet jak mnie kopią, to kopią mnie swoi, a jak swoi kopią, to
> przecież mniej boli'

Tu jest mój dom
Tutaj moja ziemia
Tutaj moje życie