Testy Rorscha

1. Data: 2000-08-12 17:05:56

Temat: Testy Rorscha
Od: Sylvia Plath <s...@s...getin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In a completely sane world, madness is the only freedom!
----

Witam!

Czytam i sie zastanawiam gdzie ja jestem!?!

Sylvia
s...@s...getin.pl

----
How frail the human heart must be-
a mirrored pool of thought . . .

1. Data: 2000-08-12 17:55:49

Temat: Odp: Testy Rorscha
Od: "wojtekf" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sylvia Plath <s...@s...getin.pl>

> Sylvia
> s...@s...getin.pl

I co wlasciwie chcialas pokazac?
Ten ostatni fragment jest moj - wyrwalas!!! go z KONTEKSTU (postu w ktorym Pani Magda
Busk kpi sobie z grupy) i osadzilas w kompletnie innym - w ogole nie dowcipnym
a wrecz wulgarnym , tego akurat sobie nie zycze.
Tym samym wykazalas ze umiesz wykonac dosc zreczna manipulacyjke.
Nie mam zamiaru z Toba dyskutowac na liscie i prosze tez bys nie cytowala moich
postow .

Wojtekf

1. Data: 2000-08-12 23:23:28

Temat: Re: Testy Rorscha
Od: d...@a...com.nospam (Magdalena) szukaj wiadomości tego autora

"wojtekf" m...@h...com napisal:

> [...]
>Tym samym wykazalas ze umiesz wykonac dosc zreczna manipulacyjke.
>Nie mam zamiaru z Toba dyskutowac na liscie i prosze tez bys nie cytowala

Moj drogi, jak piszesz na grupach dyskusyjnych, to normalne, ze Cie ludzie beda
cytowac i zabronic im tego nie mozesz. To smieszne. A co do tego, co piszesz o
Magdalenie Busk (jak widzisz kazdy moze napisac o kims co tylko chce), to
abstrahujac od tematu jaki poruszyla na tej grupie, nie sadze, zeby jej celem
bylo robienie sobie dowcipow. Chyba Ci troche "odLipkowalo" i nagle wszyscy sa
podejrzani. Magdalene Busk, w przeciwienstwie do Ciebie, "znam" od dluzszego
czasu = czytalam jej posty na innych grupach i nie sadze, zeby byla osoba
chetna do robienia dowcipow i burzy na grupie. No, chyba ze ktos sie pod nia
podszyl, w co watpie. Jak nie wiesz kto zacz, to sprawdz go najpierw w deja.com
zanim napiszesz glupoty, ktore zarzucasz innych.

Co do postu Sylvii Plath, ktory Cie tak zdenerwowal, to w sumie jej sie nie
dziwie. Jak ktos jest nowy to naprawde nie wie co myslec o tej grupie.
Zwlaszcza jak trafi na taki okres. Na drugi raz zamiast sie oburzac napisz taki
post, zebys poniej nie musial sie wstydzic, jak ktos go zacytuje.

Magdalena

1. Data: 2000-08-13 17:08:19

Od: "wojtekf" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena <d...@a...com.nospam>

> Moj drogi, jak piszesz na grupach dyskusyjnych, to normalne, ze Cie ludzie beda
> cytowac i zabronic im tego nie mozesz. To smieszne.

To wcale nie jest smieszne :>) , poniewaz i dobre obyczaje i netykieta
delikatnie sugeruja iż nie nalezy wyrywac wątkow z ich kontekstu.

> Jak nie wiesz kto zacz, to sprawdz go najpierw w deja.com
> zanim napiszesz glupoty, ktore zarzucasz innych.

Dziekuje za porady - sa wprost niemozliwe do przecenienia.
Takze znam Panią Busk z innych grup - zaś jej post w "Opętanym" wątku jest
ewidentną "rybką" i odpowiedzialem nań w nie mniej kabarteowej stylistyce.

> Na drugi raz zamiast sie oburzac napisz taki
> post, zebys poniej nie musial sie wstydzic, jak ktos go zacytuje.

Wcale sie nie wstydze tego co napisalem , co wiecej udalo mi sie jeszcze kogos
rozbawic (Neila) . Zatem pozwolisz ze wyciagne inny wniosek ,
nie bedę kruszył kopii o taką bzdurę , szczegolnie w dyskusji z osobami
pozbawionymi poczucia humoru , pełnymi napuszonej wyniosłosci
i serwujacymi naokolo "dobre" rady , (do nich tez zaliczam Ciebie)

adieu
Wojtekf

1. Data: 2000-08-13 17:29:49

Od: DrYazzgod <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja Wam mowie po raz drugi: ta grupa jest opetana! :)
No sami zobaczcie: Ania L., Magdalena B., F@ker...
A kysz! :)

1. Data: 2000-08-13 19:20:42

Od: d...@a...com.nospam (Magdalena) szukaj wiadomości tego autora

"wojtekf" m...@h...com napisal:

>To wcale nie jest smieszne :>) , poniewaz i dobre obyczaje i netykieta
>delikatnie sugeruja iż nie nalezy wyrywac wątkow z ich kontekstu.

Ach, ale netykieta sugeruje tez, ze trzeba ciac cytaty, wiec na cos trzeba sie
zdecydowac.

>Dziekuje za porady - sa wprost niemozliwe do przecenienia.
>Takze znam Panią Busk z innych grup - zaś jej post w "Opętanym" wątku jest
>ewidentną "rybką" i odpowiedzialem nań w nie mniej kabarteowej stylistyce.

A ja dziekuje za ironie: prawie, prawie mnie dopadla i zabila. Coz za styl.

> [...]
>pozbawionymi poczucia humoru , pełnymi napuszonej wyniosłosci
>i serwujacymi naokolo "dobre" rady , (do nich tez zaliczam Ciebie)

Kopie jednak kruszysz, podajesz przyklad kogos, kogo Twoj post rozsmieszyl -
nie wiem po co - zeby nam pokazac, ze _byl_ smieszny? Czy zeby samemu sie
dowartowsciowac? Albo jedno i drugie? A pozbawiony poczucia humoru jestes sam,
moze dlatego myslisz, ze inni tez sa. Rady tez dajesz (patrz swoj post do M.
B.), nie mowiac juz o byciu napuszonym (patrz swoj post do S.P.). Dzieki za
*diagnoze* po jednym moim poscie. Ego, kolego, macie ogroooomne. Nie mowiac juz
o stosowaniu "argumentow" ad hominem (ide sie poplakac).

Troche dystansu do siebie nie zaszkodzi.

Magdalena

1. Data: 2000-08-13 19:54:08

Temat: SV: Testy Rorscha
Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wątku jest
> ewidentną "rybką" i odpowiedzialem nań w nie mniej kabarteowej

Milo mi, ze sie tak o mnie wyrazacie... To nie jest ani zadna "rybka",
ani kpiny. Jesli sobie zyczysz, podesle Ci zeskanowane zdjecia
dzialalnosci osoby o ktorej pisalam. Ja nie jestem psychologiem i
dlatego sie tutaj zwrocilam. Byc moze moje sformulowania sa glupie,
ale tak to odbieram, i dzieki Niektorym zaczyna mi sie nieco klarowac
obraz. To, ze tak to odbieracie, to zupelnie normalne, bo nikt, kto
tego nie zobaczyl, nie uwierzy, ze tak sie stalo.....

pozdrawiam, magda

1. Data: 2000-08-13 20:29:01

Od: "wojtekf" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Busk <m...@h...com>

> [...]
> obraz. To, ze tak to odbieracie, to zupelnie normalne, bo nikt, kto
> tego nie zobaczyl, nie uwierzy, ze tak sie stalo.....

Sorry Magda

znam Cie z dosc rozsadnych postow na grupie "pl.soc.dzieci"
jednak niektore elementy opisu ktory tu podeslalas
mozna potraktowac albo jako "rybke i trollowanie" i to z niezlą ikrą
albo jako ...... no własnie .... histeryczna panikę
(lecz przyznam sie ze ciezko mi twoje slowa odebrac powaznie
i bez przymruzenia oka)

odpowiadajac na pytanie :

piszesz np:

>-Lamanie Prawa Koscielnego
>- Ogromna sila fizyczna (jest to kobieta o normalnej budowie
> ciala a jest w stanie przenosic/przesuwac przedmioty, ktore
> wymagaly uzycia dzwiga lub kilku osob...)

> Ostatnio: Jak wspomnialam, od dawna wyrzuca ona WSZYSTKO,
>co sie tylko da. M.in. sprzet wedkarski i na raki. Dosc drogi.

>Mowila od rzeczy, byla cala mokra. Po tym stracila 10kg,
>mimo szczuplej budowy ciala.

itd itd :))

piszesz tez w odpowiedzi do Dorrit

>No coz, za takie cos, powinnam Cie podac do sadu. Dla twojej wiadomosci:
>synowa nie ma prawa do spadku, nawet jesli owy spadek istnieje. A o wlasna
>rodzine bede walczyc, na ile tylko sil mi starczy, bo tak mnie wychowano.
>Niszczone rzeczy naleza do mojego meza. Adresu do niej Ci nie podam, bo nie
>mam zamiaru Cie miec na sumieniu.

jesli traktujemy to jako zgrywe wszystko jest ok
jesli jednak chcesz, by to co napisalas traktowac powaznie
to niestety musze Ci powiedziec ze oprocz tego ze "szatan opętał" ;)
twoją ksiedza-tesciową-in law to takze zdązył zatoczyć
juz nieco szersze kregi bo i z Tobą tez cos nie trybi :(((

Wojtekf
(jesli masz ochote mozesz mnie podac do sądu >)))) )

1. Data: 2000-08-13 22:28:44

Od: "bary" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

wojtekf napisał(a) w wiadomości: <7CAl5.17659$FO3.440312@news.tpnet.pl>...
>i serwujacymi naokolo "dobre" rady , (do nich tez zaliczam Ciebie)

Ah... i w kółko Macieju...

Skoro dobre to nie są złe...

j...

---

My jesteśmy przedszkolaczki... up sa.. sa..

1. Data: 2000-08-13 22:30:09

Od: "bary" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylvia Plath napisał(a) w wiadomości:
<3...@s...getin.pl>...
> Czytam i sie zastanawiam gdzie ja jestem!?!

Jak milo i przyjemnie.. ale przynajmniej szczerze i prosto z mostu. Jak
cos sie komus nie podoba to wali prosto między oczy. ;)
No i dobrze, lepiej aby wyszlo szydlo z worka niz sie kamuflowalo
eleganckimi bzdetami i boczkami wychodzilo...
A tak przynajmniej poznajesz nature ludzka. ;)

hm... nie odmawiaj sobie kotku tej przyjemności ;)

j...

Do studentów SWPS-Klinicystów z I roku
sterowenie uczuciami ?
Telefon