anemia w ciazy (dosyc dlugie)

11. Data: 2000-09-01 07:46:04

Temat: Odp: Odp: anemia w ciazy (dosyc dlugie)
Od: "Gosik" <g...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za slowa otuchy!

do stanu paniki na szczescie mi jeszcze daleko :), ale pewnie sama wiesz jak
to jest z pierwsza ciaza - wszystko jest takie nowe i nieznane... chcialabym
po prostu byc pewna, ze robie wszystko co w mojej mocy, zeby zapewnic
prawidlowy rozwoj mojemu dziecku.
jeszcze raz dzieki
Pozdrowienai dla Ciebie i Twoich dzieciaczkow
Gosia

12. Data: 2000-09-01 09:24:38

Temat: Re: anemia w ciazy (dosyc dlugie)
Od: "Jolanta Pers" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

C^Y216 napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...

>Użytkownik Magdalena Busk <m...@h...com> >

>Szpinak akurat zawiera duzo zelaza. Moze 3-proc. to niewiele,
>ale nie ma potraw roslinnych, ktore go wiecej zawieraja.
>Jest to zelazo niehemowe, a wiec nienajlepiej
>przyswajalne, ale dla jaroszy bardzo wazne jego zrodlo.

Szpinak nie zawiera aż tyle żelaza!!! Mit o szpinaku pochodzi stąd, że
kiedyś sekretarka kopnęła się o jedno miejsce po przecinku przy
przepisywaniu wyników badań, a potem ciężko było to odkręcić i dlatego
niesłusznie katowano pokolenia niewinnych dzieci tymi zielonymi glutami.

JoP

--
j...@m...pl j...@c...pl
http://www.sf.magazyn.pl

--
Konto pocztowe z powiadomieniem SMS? Tak! http://rubikon.pl

13. Data: 2000-09-01 09:24:39

Temat: SV: anemia w ciazy (dosyc dlugie)
Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

C^Y216 <m...@p...onet.pl> skrev i
diskussionsgruppsmeddelandet:3...@n...vogel.pl.
..

> [...]
> Jest to zelazo niehemowe, a wiec nienajlepiej
> przyswajalne, ale dla jaroszy bardzo wazne jego zrodlo.

Watpie w Twoje slowa. Sprawdze to jeszcze.

> Z kolei przyswajalosc zelaza w nieobecnosci wit. C jest
> bardzo mala i wzrasta 6 krotnie gdy witamina ta jest na
> prawidlowym poziomie

Mowisz o czyms innym........ Ja napisalam o popiciu tebletek z zelazem
sokiem z wit c.... Ty o poziomie wit. c. To roznica, Nie wiesz, ze
niektorych lekow nie mozna ze soba przyjmowac?

/mb

Logest - czy kroras z pan stosowala?
dna moczanowa
pomocy- zabojczy stres
Radiolog
Genetyczne uwarunkowania diety w aspekcie ewolucji.