SZCZYRK- gdzie dobrze zjeść ??

1. Data: 2004-05-26 08:32:14

Temat: SZCZYRK- gdzie dobrze zjeść ??
Od: ojolka <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

wyjeżdżam na 3 dni do Szczyrku
może ktoś mi poleci gdzie smacznie i niedrogo zjeść??
jakaś knajpka , barek czy może obiady domowe ;-)
z góry dziękuję
Ola

1. Data: 2004-05-26 09:51:20

Temat: Re: SZCZYRK- gdzie dobrze zjeść ??
Od: "anton" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

META

I know you would not mind me being frank.my place or yours?

1. Data: 2004-05-26 10:19:39

Od: ojolka <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki nie pomyślałam ;-)

1. Data: 2004-05-26 16:59:22

Od: "Agniesia" <a...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wyjeżdżam na 3 dni do Szczyrku
> może ktoś mi poleci gdzie smacznie i niedrogo zjeść??

Jest super miejsce w cenrum, niedaleko dworca autobusowego
schodzi się ciut poniżej poziomu ulicy, przy samym skrzyzowaniu,
niestety nie wiem czy się jakoś nazywa :(
Serwują "jadło drwala" - placki ziemniaczane z gulaszem i przeróżne
naleśniki.
polecam - ja, a szczególnie mój mąż :)
AK

1. Data: 2004-05-26 18:52:20

Od: ojolka <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agniesia napisał:

> [...]
> niestety nie wiem czy się jakoś nazywa :(
> Serwują "jadło drwala" - placki ziemniaczane z gulaszem i przeróżne

dziękuję może tam zajdziemy ;-)

1. Data: 2004-05-26 20:17:12

Od: "Anulka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agniesia wrote:
> [...]
Chyba polecę to samo miejsce co Agniesia - przynajmniej tak mi się wydaje :)
To super knajpka góralska - faktycznie przy skrzyżowaniu. Nie da się jej nie
zauważyć :) i będąc w Szczyrku nie sposób do niej nie trafić. Ja też
niestety nie pamietam nazwy.
Ale jeśli chodzi o jedzenie - super. Polecam zupę - kwaśnicę i na drugie
danie żeberka z ziemniakami (ziobro Janosika, górala czy jakoś tam) -
wspaniałe. Żeberka aż rozpływają się w ustach.
Tylko trzeba się przygotować na to, że porcje są OGROMNE! Nie byłam w stanie
zjeść 2 dań. Każdy, nawet dobrze zbudowany facet robił wilekie oczy, kiedy
widział swoją porcję. Zupa też jest bardzo syta - duży talerz a w niej kilka
całych ziemniaków. Po zjedzeniu zupy nie byłam w stanie zjeść drugiego dania
a naprawdę było super. Przy drugim wypadzie do knajpki już wiedziałm jakich
porcji się spodziewać i zamawiałam albo zupę albo drugie danie :)
Polecam - super

Ania

Peklosól - Potrzebne informacje
sos koperkowy