SZYBKO JESLI MOZNA

1. Data: 2000-07-09 21:16:44

Temat: SZYBKO JESLI MOZNA
Od: ". ... ( ORBiq 9 Paranoia ) ... ." <o...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

zdalem egzamin na wydz. lekarski do wroclawia
dodatkowym kryterium przyjecia jest pozytywny wynik badan lekarskich
czy ktos wie jak wygladaja takie badania? tzn. co jest badane i w jaki
sposob...
chodzi mi o pewne(100%) informacje...

z gory dzieki

ps. czego przyszly lekarz miec nie moze... :)

--
...orb q...
/broken artline

2. Data: 2000-07-10 05:55:53

Temat: Re: SZYBKO JESLI MOZNA
Od: "medella" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tylko spokojnie

Zgodnie z przepisami uczelnia powinna ci wydać skierowanie i podać do jakiej
placówki masz sie udać.
Lecz ponieważ przestrzeganie przepisów jest cząstkowe prawdopodobnie musisz
dostarczyć tylko zaświadczenie od lekarza mającego uprawnienia do
prowadzenia badań profilaktycznych.On ewentualnie określa zakres badań
dodatkowych a powinien to zrobić a podstawie czynników narażenia podanych na
skierowaniu.

Reguluje to ustawa i rozporządzenia o służbie medycyny pracy. obadaniach
profilaktycznych itp. i są podane wzory skierowań , zaświadczeń

A tak wogóle to po co się w to pchasz --może masz powołanie :)))

3. Data: 2000-07-10 20:57:32

Od: ". ... ( ORBiq 9 Paranoia ) ... ." <o...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

medella napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>profilaktycznych itp. i są podane wzory skierowań , zaświadczeń
>
>A tak wogóle to po co się w to pchasz --może masz powołanie :)))

dzieki... no niby podobno starczy zwykle zaswiadczonko :)
btw: powolanie? znaczy sie czy lubie pieniadze??? :)))

pan(i) doktor?

--
...orb q...
/broken artline

4. Data: 2000-07-11 06:07:30

Od: "medella" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzieki... no niby podobno starczy zwykle zaswiadczonko :)

Zaświadczenie jak w rozporządzeniu MZiOS z dnia 15,09,1997 Dziennik Ustaw Nr
120 poz.767 Załącznik nr 1. Wydane w trybie ogólnie przyjętym przez medycynę
pracy.

> btw: powolanie? znaczy sie czy lubie pieniadze??? :)))

Powołanie znaczy powołanie!
Bo ewentualne pieniądze to : loteria - Splot miejsca , rodzaju praktyki ,
!! znajomości!! , pieniędzy które masz na poczatek.
Z normalnej pracy , specjalizowania się itp. długo nie będziesz miał
satysfakcjonującej gotówki a jeśli już to niedługo przed emeryturą.

Bo naprawdę oprócz ideałów młodości są potrzebne pieniądze i nie trzeba ich
lubić po prostu sa potrzebne.
A jak wygląda praca to już masz przedsmak z "zwykłym zaświadczonkiem".

5. Data: 2000-07-13 08:13:55

Od: ". ... ( ORBiq 9 Paranoia ) ... ." <o...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Nr
>120 poz.767 Załącznik nr 1. Wydane w trybie ogólnie przyjętym przez

no tak, mam :)

>Powołanie znaczy powołanie!

wiem, wiem... :) no sam nie wiem... trudno powiedziec czy ma sie powolanie
w wieku 19 lat.. :) poza tym to pomagac ja zawsze chcialem... w sumie
moglbym byc policjantem czy pracowac przy wydawaniu posilkow dla bezdomnych
ale... oprocz pomagania to chcialbym tez robic cos ciekawego, uczyc sie itd.
wydaje mi sie, ze chcialbym leczyc, byc lekarzem :)

> [...]
>Z normalnej pracy , specjalizowania się itp. długo nie będziesz miał
>satysfakcjonującej gotówki a jeśli już to niedługo przed emeryturą.

wiem, wiem... no to jest troche "kat" ale... na pieniadzach to mi tak
bardzo nie zalezy ale... wiem, ze sa po prostu potrzebne i czego by sie nie
robilo - trzeba je miec.... w sumie to mozna te pieniadze (duzo wieksze niz
w medycynie) zrobic latwiej: tzn. bez nauki, bez meczenia sie i szybko
ale...

>Bo naprawdę oprócz ideałów młodości są potrzebne pieniądze i nie trzeba ich
>lubić po prostu sa potrzebne.
>A jak wygląda praca to już masz przedsmak z "zwykłym zaświadczonkiem".

:)))) he he :)

--
...orb q...
/broken artline