pytanie o Zespol T........

1. Data: 2000-07-10 00:07:04

Temat: pytanie o Zespol T........
Od: "boolie" <s...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich grupowiczow..
...mam pewne pytanie: Czy ktos orientuje sie jak nazywa sie zespol zaburzen
emocjonalnych (/nerwowych ?) wystepujący z reguly u mlodych chlopcow
objawiajacy sie problemami z koncentracja, wystepowaniem tikow nerwowych
(np. mruzenie oczu), pewnymi niekontrolowanymi odruchami ("bujanie" na
krzesle, obgryzanie paznokci), nieuzasadnionymi wybuchami placzu.......
jakies pol roku temu "Polityka" opublikowala na ten temat artykul, mnie
jednak nie udalo sie odnalezc go wsrod numerow archiwalnych... okreslano to
tam jako Zespol T??? ( - brakuje mi wlasnie jego nazwy)...

.....................boolie

2. Data: 2000-07-10 03:58:55

Temat: Re: pytanie o Zespol T........
Od: l...@m...com szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@n...vogel.pl>,
"boolie" <s...@y...com> wrote:
> [...]
okreslano to
> tam jako Zespol T??? ( - brakuje mi wlasnie jego nazwy)...

Tourette

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

3. Data: 2000-07-10 11:19:56

Od: "Wojtek" <w...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> okreslano to
> tam jako Zespol T??? ( - brakuje mi wlasnie jego nazwy)...

Pełna nazwa to zespół Gillesa de la Tourette'a. Jest to jedna z
postaci choroby tikowej.

--
Wojciech Gocek MD
n...@m...pl