Sadzenie z wizją przesadzenia ?

11. Data: 2004-05-13 14:20:07

Temat: Re: Sadzenie z wizją przesadzenia ?
Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Halina" <k...@n...pf.pl> napisał w wiadomości
news:c7vt3e$8ur$1@news.mm.pl...

> Jeśli dysponyjesz sporą nadwyżką terenów do obsadzenia, to warto
spróbować,
> niestety, ja przy moim ogródeczku wolę parę złoty wydać i mieć cos
> pewniejszego :( .

Rozumiem Twoje podejście, bo moje "tereny do obsadzenia" to 20 na 20 m
+ jakieś boki domu i przedogródek.
Dlatego też tak mnie drażni podejście sprzedawców, uważających że
klientowi ma być wszystko jedno co sadzi :(
Akurat moje lilaki były jednymi z pierwszych roślin jakie posadziłam
(a zwykłe też mam - z wyboru). I taraz, po paru latach, bardzo mnie
cieszy, że odrosty też są odmianowe, a nie kolejne "dzikusy" z
podkładki.

Pozdrawiam
Ewa

12. Data: 2004-05-13 16:28:26

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Użytkownik "T.W." <t...@w...pl> napisał w
| wiadomości news:c7vjur$6n0$1@atlantis.news.tpi.pl...

Oczywiście, że to obiecane to odrost korzeniowy, ale właśnie te odrosty u
niej pięknie kwitną. To jest lilak przenoszony metodą z jednego ogrodu do
drugiego, sąsiadka mieszka na posesji uprawianej jeszcze przed wojną i nikt
wtedy nie kupował lilaków szczepionych:-)

Pozdrawiam, Basia.

13. Data: 2004-05-13 18:12:04

Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdwcznie

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w
wiadomości news:c8085v$p91$2@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
nikt
> wtedy nie kupował lilaków szczepionych:-)

No to chyba muszę wywiad środowiskowy przeprowadzić :).

Pozdrawiam Halina

14. Data: 2004-05-19 11:50:57

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał

> Przede mną okropna wizja wycinania i karczowania kilkuletniego lilaka -
dziś
> zapadła nieodwracalna decyzja, poparta wysępieniem ładnego drzewka
ślicznie
> kwitnącej odmiany.

A co to 'wysępienie' ?
Robi za sępa ?