Salatka super-pyszna

1. Data: 2000-10-07 14:51:49

Temat: Salatka super-pyszna
Od: "Małgorzata Prożogo" <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!!!

Wczoraj zrobilam salatke i dzisiaj nic innego nie jem oprocz niej, ale juz
sie konczy.
Przepis znalazlam w ostatniej Kuchni.
Sklada sie z: pieczonego indyka (udo), ryzu, winogron (malych bezpestkowych)
i ananasa z puskzi. Wszystko w ilosciach dowolnych. Ja dalam duzo winogron.
Mieso indyka pokrois w kawalki takie w sam raz :-)
Ryz ugotowac (kupilam i uzylam do salatki ryz firmy Sonko, dlugoziarnisy,
parboiled - jest wyjatkowo dobry).
winogrona "zdejmujemy z galazek" a plasterki ananasa tradycyjnie kroimy w
kawalki.
Wszysko razem wrzucamy do salateki.
Teraz najwazniejsze - przyprawainie:
Dodajemy duzo majonezu (no, bez przesady, ale tak, zeby troche bylo).
Najlepiej to jeszcze w sloiczku pomieszac, bo pozniej moe byc trudno. No
wiec mieszmy z carry lagodnym (no chyba ze ktos lubi bardzo pikantne).
Dodajemy sosu sojowego (ja mialam sos sojowy slodki).
A pozniej to juz do smaku: soli, pieprzu lub czego tam komu brakuje ;-) Tak
przyprawiony majonez mieszmy ze wszystkimi skladniami.
Salatka gotowa. Tylko schlodzic i jesc.
Jest obledna. Przepyszna.
Mi smakuje bardzo.

Polecam.
Smacznego.

Gosia

1. Data: 2000-10-16 06:09:55

Temat: Odp: Salatka super-pyszna
Od: "moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Małgorzata Prożogo w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:

> Wczoraj zrobilam salatke [...]

Jest suuuper :)))) - dzieki za pomysl.
Moze sie nie znam, ale dodalam jeszcze peczek szczypiorku (po
prostu dodaje go wszedzie, gdzie mozna).

Pozdr
Moncia

Sliwki
Re: Ile razy ?