Salatka z pomidorow

1. Data: 2003-12-04 15:40:26

Temat: Re: Salatka z pomidorow
Od: "ankastys" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie niezbyt oryginalne, ale ulubione u mnie:
> - sparzone pomidory pokrojone w ósemki albo jeszcze drobniej (zaleznie od
> wielkosci) do tego cebula sparzona pokrojona w piórka, przyprawione solą
> ziołową, i do tego albo oliwa albo smietana kwasna.
> - do tego co powyzej dodajemy ogorka zielonego i kiszonego (najlepiej
> malosolnego).

Do tego można ser feta i koperek. Pycha

1. Data: 2003-12-04 15:51:36

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-12-04 16:40:26 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *ankastys* skreślił te oto słowa:

> Do tego można ser feta i koperek. Pycha

Jak by cós, to ja sie pod tym nei podpisuje, bo co za duzo to nie zdrowo ;)

Aaaa, fety w salatkach nie lubie, bo zazwyczaj wyglada mało estetycznie...
fete rozrabiam z jogurtem lub smietana, i stosuję ją jako sos :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2003-12-04 16:06:51

Od: "ankastys" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Aaaa, fety w salatkach nie lubie, bo zazwyczaj wyglada mało estetycznie...
> fete rozrabiam z jogurtem lub smietana, i stosuję ją jako sos :)

Ale trzeba kupić dobrą fetę mlekovity najlepiej i do tego sok z cytryny i
pieprz biały i naprawdę rewelacja :)

1. Data: 2003-12-04 16:18:12

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-12-04 17:06:51 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *ankastys* skreślił te oto słowa:

> Ale trzeba kupić dobrą fetę mlekovity najlepiej i do tego sok z cytryny i
> pieprz biały i naprawdę rewelacja :)

Dobre fety to są IMO te produkcji greckiej... a te produkcji mlekovity
nadaja sie wlasnie do sosów :)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2003-12-04 16:41:55

Od: "ankastys" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobre fety to są IMO te produkcji greckiej... a te produkcji mlekovity
> nadaja sie wlasnie do sosów :)

Kwestia gustu. Ja bardzo lubię ten ser a po rozmieszaniu tej sałatki jest
fajny cytrynowo - fetowy sosik Jedna z moich ulubionych sałatek

1. Data: 2003-12-10 06:57:43

Od: "zse" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kalina" <k...@U...TO.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam ogromna ochote na salatke na bazie pomidorow. Ale nie, zeby pomidory
> stanowily jeden ze skladnikow, ale zdecydowanie glowy skladnik. Co dodac?
> Dodawalam dymke (szczypior) i koperek, ale jakos malo mnie to
> satysfakcjonuje:)
> Jakies fajne oryginalne pomysly?
>
> Kalina
>
> --
> galeria fotografii:
> www.kalina73.republika.pl
>

> a więc sałatka z pomidorów może być z dodatkiem ogórka, choć nie bo to
obniża zawartość witaminy C. Możesz dodać odrobinę cebuli, śmietany,soli
pieprzu wszystko podać na talerzyku deserowym lub w salaterce z listkiem
sałaty i udekorowane listkiem pietruszki( to na popęd).Zyczymy

i co dalej???
pomocy
o lasagne raz jeszcze
Pieczone miesa dla leniwych.