Salony Avonu (czy jak im tam...;-)

1. Data: 2004-05-24 12:57:38

Temat: Salony Avonu (czy jak im tam...;-)
Od: "szulik" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jestem konsultantką. Czy mogę iść do takiego salonu i zrobić zakupy?
Pewnie nie.
A może chociaż można obejrzeć produkty, dostać próbki (konkretnie podkład i
jego kolory)?

Ewa

1. Data: 2004-05-24 13:03:24

Temat: Re: Salony Avonu (czy jak im tam...;-)
Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "szulik" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> Nie jestem konsultantką. Czy mogę iść do takiego salonu i zrobić zakupy?
> Pewnie nie.

napewno nie, chyba ze masz kolezanka konsultantke i ona ci pozwoli kupic cos
podajac swoj nr :)

> A może chociaż można obejrzeć produkty, dostać próbki (konkretnie podkład
> jego kolory)?

ale to mozesz bez problemu, nie musisz sie spowiadac zeby cokolwiek
obejrzec, a przy okazji tam mozesz spotkac konsultantke i zamowic u niej
towar :)

pozdr
Maria

1. Data: 2004-05-24 14:50:44

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

szulik wrote:
> [...]
> zakupy? Pewnie nie.

Nie.

> A może chociaż można obejrzeć produkty, dostać próbki (konkretnie

Wątpię. Nawet konsultantki płacą za próbki, więc wątpię by w sklepie
rozdawali je przypadkowym osobom.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-05-24 15:04:04

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

szulik <e...@g...pl> napisał(a):
> Nie jestem konsultantką. Czy mogę iść do takiego salonu i zrobić zakupy?
> Pewnie nie.

dokładnie tak, jak Ci powiedziały dziewczyny - zakupy może zrobić tylko
konsultantka, możesz poprosić jakąś znajomą.

> A może chociaż można obejrzeć produkty, dostać próbki (konkretnie podkład i
> jego kolory)?

wszystkie produkty możesz jak najbardziej obejrzeć. próbek nie dostaniesz -
są one na sprzedaż - kupują je konsultantki, a Twoja konsultantka powinna Ci
je dać raczej za darmo. podkład możesz sobie wypróbować w sklepie.

1. Data: 2004-05-24 22:24:57

Od: "piotrKO" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

w Oriflame sie da wszystko zalatwic wiec mysle ze w Avonie tez. O co chodzi/

po prosty jesli masz wybrane produkty to widzisz w tym COKu pierwsza lepsza
konsultantke i proszisz zeby ci zamowila cos a ty jej zaplacisz gotowka, na
pewno nic nie starci przy tym,

konsultanci oriflame pewien sposob zyskuja, konsyltanci Avonu tez zapewne
nie pogardza troche większym obrotem w miesiącu :-)
pozdrówka

[Warszawa] Bielenda
krem przeciw rozstępom
Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2004-05-24)
cos niesamowitego
push-up i to jaki