push-up i to jaki

1. Data: 2004-05-23 20:09:05

Temat: push-up i to jaki
Od: "naomi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

hejka!
dziewczyny potrzebuję niewiarygodnego push-up, strój kąpielowy, swego czasu
magistral produkował wkładki z powietrzem , właściwie cała miseczka składała
się z wkładki , idealny dla chudzinek, gdzie dostanę cos takiego, kay strój
jest na mnie za duży!! a mój 3 letni magistral już się wysłużył - cena nie
gra roli,
dziękuję Wszystkim za pomoc, będe baaardzo wdzięczna .
Może jest szans ,że wyjde na plażę :)

1. Data: 2004-05-23 20:54:44

Temat: Re: push-up i to jaki
Od: "Lady Huncwot" <l...@W...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
strój
> jest na mnie za duży!! a mój 3 letni magistral już się wysłużył - cena nie

Co to jest magistral?

1. Data: 2004-05-23 21:24:03

Od: "naomi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

taka firma, szkoda,że już tego nie produkują:( kostium kosztował 300 zł ale
nie trzeb miec w ogóle biustu, wystarczy choc skóra abiust 2 rozmiary
większy, ładnie wygląda - w ogóle zapłaciłabm nawet 500zł dla takiego
efektu, nawet amerykanka kupująca przede mna piszczała w sklepie z radości
i wzięła od razu dwa .

1. Data: 2004-05-23 21:38:58

Od: "naomi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

rewelacja, nic nie czuć, tak jest uszyte - można skakac, biegać , wszystko -
po prostu jak Twój własny biust!! Tylko gdzie to się podziało , widocznie
mało jest kobiet z takim problemem:(

1. Data: 2004-05-23 21:39:40

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "naomi" <a...@i...pl>

> [...]
>większy, ładnie wygląda - w ogóle zapłaciłabm nawet 500zł dla takiego
>efektu, nawet amerykanka kupująca przede mna piszczała w sklepie z radości

tak z ciekawości. to jest na plażę, tak? wygodnie się w tym leży,
biega? wygodnie Ci, jak to na Tobie wysycha...?

ale ja to dziwna jestem, bo sobie dobrowolnie biust spłaszczam
sportowymi stanikami.

an/

1. Data: 2004-05-23 21:50:57

Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"naomi" <a...@i...pl> skrev i meddelandet

> [...]
składała
> się z wkładki , idealny dla chudzinek, gdzie dostanę cos takiego

Ja widzialam takie staniki z zelem, w KappAhl. Nie wiem niestety, czy
o to Ci chodzi.

magda

1. Data: 2004-05-23 22:07:48

Od: "naomi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> o to Ci chodzi.
>
> magda
>
> a gdzie to jest?
Ja jestem z Kraka, ale może jakoś wysyłkowo, z żelem czyli silikonem?

1. Data: 2004-05-23 22:26:12

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "naomi" <a...@i...pl>

>rewelacja, nic nie czuć, tak jest uszyte - można skakac, biegać , wszystko -
>po prostu jak Twój własny biust!!

poza tym, że wieczorem odkładasz go na półkę w szafie? ;) serio, nie
chciałoby mi się.

>Tylko gdzie to się podziało , widocznie
>mało jest kobiet z takim problemem:(

najwyraźniej.

an/

ps stosuj wrotkę.

1. Data: 2004-05-23 22:30:32

Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

> a gdzie to jest?
> Ja jestem z Kraka, ale może jakoś wysyłkowo, z żelem czyli
silikonem?

Niestety, nigdy mnie to nie interesowalo, mam raczej odwrotny problem
;-) Byc moze byl to silikon. W kazdym razie stanik mial wszyta
polplynna poduszeczke. Ze strony KappAhla
http://www.kappahl.com/index2.asp?url=about wynika, ze nie ma ich
sklepu w Krakowie, najblizszy masz chyba w Warszawie lub Wroclawiu.

magda

1. Data: 2004-05-24 06:08:06

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

naomi wrote:

> Ja jestem z Kraka, ale może jakoś wysyłkowo, z żelem czyli silikonem?

Jesli to takie same, jakie mieli pare lat temu bielizniane, to bodajze z
oliwka. Nosi sie calkiem wygodnie, bo dostosowuje sie do ksztaltow
ciala. Niestety, nie powiem, czy teraz je maja, bo wlasne cialo zrobilo
mi numer (i to na studiach, jakby nie moglo wczesniej) i w tej chwili
push-upa nie potrzebuje :)

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman