push-up i to jaki

1. Data: 2004-05-24 21:45:57

Temat: Re: push-up i to jaki
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Pyzol" <n...@s...ca>

>Och, jakie sliczne!
>
>7 lat na necie i slysze to po raz pierwszy. Wrotka.
>Cudne.
>
>Kto to wymyslil?

a bo ja wiem? wzięło się od "ktośtam wrote", naturalnie. ale kto to
tak pierwszy nazwał... pojęcia nie mam. pewnie WO, on najwięcej siedzi
na juznecie ze wszystkich Polaków:>

>P.S.Sugestia dla "potrzebujacych" - zajrzyjcie do sklepu z biustonoszami
>dla kobiet po mastektomii. Poza tym, za te pieniadze, to pewnie mozna uszyc
>u gorseciarki cos super-hiper ( u nas takie dopasowywane cacka leca za $
>300 w gore).

O_O za jeden stanik? jeżu. jak to dobrze, że nie mam i takiego fioła,
bo już bym szła z tymi torbami dawno;)

an/

1. Data: 2004-05-24 21:58:54

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyżby?? a może czlowiek przybity "biustami" 15 - latek może dostac
> kompleksów?:) mały to znaczy zły? nie wydaje mi sie..a takich kobiet jest
> tabuny, wystarczy popatrzeć, zwlaszcza jak zaczyna robic sie ciepło:)
> Kropeczka:)

dokladnie

1. Data: 2004-05-24 22:09:11

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> wrote in message

> a bo ja wiem? wzięło się od "ktośtam wrote", naturalnie.

Genialne!

A ja kombinowalam, ze to od jakiegos " wroc"( do wiadomosci)

> O_O za jeden stanik? jeżu. jak to dobrze, że nie mam i takiego fioła,
> bo już bym szła z tymi torbami dawno;)

Ja tez nie mam fiola, ale mam kolezani z fiolami ( te cyckonosze to
oczywiscie, szyte na miare z roznych fiubzdziusiowych specjalow).

Kaska

1. Data: 2004-05-24 22:25:31

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Fanszetka" <f...@g...pl>

>Poniewaz kostium _kapielowy_ bywa mokry z definicji, a nie z zapocenia,
>odnioslam wrazenie, ze w dyskusji weszlyscie na wyzszy poziom uogolnienia.
>Jesli sie pomylilam - pardan pardon.

nie wiem, jak moja szanowna dyskutantka, ale ja - nie. co do zapocenia
- no, na plazy zwykle jest dośc ciepło, toteż zapocenie się w
grubasińskim staniku nie wydaje mi się trudne. ale mogę się mylić,
naturalnie.

an/

1. Data: 2004-05-25 07:24:33

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Pyzol" <n...@s...ca>

>Genialne!
>
>A ja kombinowalam, ze to od jakiegos " wroc"( do wiadomosci)

nieeee, nic z tych rzeczy:)

>Ja tez nie mam fiola, ale mam kolezani z fiolami ( te cyckonosze to
>oczywiscie, szyte na miare z roznych fiubzdziusiowych specjalow).

ta. chyba ze złotogłowiu. serio, cena dla mnie z kosmosu. no, ale
każdy sobie kupuje to, co lubi najbardziej.

an/

Beauty Fair i inne
naklejane miseczki zamiast biustonosza
babcine sposoby ...