SamiSobie-prawo-mam pytanie

1. Data: 2001-03-31 17:11:56

Temat: SamiSobie-prawo-mam pytanie
Od: l...@w...pl (Michał Ludwicki) szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym prosić o pomoc w uzyskaniu informacji o podatku dochodowym od sprzedaży
akcji pracowniczych. Mianowicie otrzymałam te akcje rok temu wtedy nie można było
ich sprzedać. Bank mieszczący się przy Biurze Maklerskim zaproponował udzielenie
pożyczki pod zastaw tych akcji. Ponieważ syn jest niepełnosprawny wzięłam kredyt na
zakup samochodu .Teraz po roku kiedy można już było je sprzedać akcje spadły o
polowę.Kredyt musiałam spłacić. Wtedy też dowiedziałam się o podatku dochodowym od
sprzedanych akcji, Niestety za póżno bo nie mam z czego zapłacić. Czy istnieje
przepis o zwolnieniu z podatku w takiej sytuacji?
Adres syna: l...@w...pl

Teresa Ludwicka