Samodzielne fugowanie - czy dam rade?

11. Data: 2007-02-19 07:59:31

Temat: Re: Samodzielne fugowanie - czy dam rade?
Od: "IwonaW" <iwo_nka[spam]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <t...@n...pl> napisał w wiadomości
news:erae11$e02$1@nemesis.news.tpi.pl...

> hmmmmmmmmmmmm , a dlaczego nie zrobił tego ten co układał plytki??

Poniewaz inwestor stwierdzil ze to przeciez latwizna i sam to zrobi bo
przeciez nie ten pan co zaczol ale ten co skonczyl ;-)
Niestety trwa to juz kilka miesiecy wiec postanowilam wziac urlop i sprawe
we wlasne rece.
Rozumiecie wiec ze zalezy mi na efekcie!!! :-))))

pozdrawiam
Iwona

12. Data: 2007-02-19 08:03:45

Od: "IwonaW" <iwo_nka[spam]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze raz dziekuje za wsparcie :-)
Mam jeszcze jedno pytanie techniczne: jak radziliscie sobie z wykonczeniem
katow wewnetrznych i zewnetrznych (rog sciany). Czy nakladac tam fuge
szpachelka? Palcem?

pozdrawiam
Iwona

13. Data: 2007-02-19 10:11:53

Od: "Jarek P." <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

IwonaW <iwo_nka[spam]@wp.pl> napisał(a):

> Jeszcze raz dziekuje za wsparcie :-)
> Mam jeszcze jedno pytanie techniczne: jak radziliscie sobie z wykonczeniem
> katow wewnetrznych i zewnetrznych (rog sciany). Czy nakladac tam fuge
> szpachelka? Palcem?

Do takich miejsc własny palec najlepszy, niestety, ale tak jak pisałem: nie
goły! Fugę nakładasz i upychasz np. szpachlą metalową, a zaciągasz i
wyrównujesz palcem.

J.

14. Data: 2007-02-19 21:28:18

Od: "adrian.o" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

IwonaW napisał(a):
> Jeszcze raz dziekuje za wsparcie :-)
> Mam jeszcze jedno pytanie techniczne: jak radziliscie sobie z wykonczeniem
> katow wewnetrznych i zewnetrznych (rog sciany). Czy nakladac tam fuge
> szpachelka? Palcem?

mozesz zaryzykowac polozenie fugi w naroznikach (na listwy juz niestety
za pozno) ale sugeruje silikon, w kolorze fugi oczywisce. sciany pracuja
a silikon zapobiegnie pekaniu fug i ewentualnemu wysadzaniu plytek.
no chyba ze masz pewnosc ze ruchy scian beda minimalne, wtedy kladz
smialo ta fuge (ta w jakims stopniu jest elestyczna) i miej nadzieje ze
budynek nie osiadzie.

15. Data: 2007-02-20 11:26:49

Od: " hela" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

IwonaW <iwo_nka[spam]@wp.pl> napisał(a):

> Dziekuje i prosze - pomozcie!
>
> pozdrawiam
> Iwona

dwie rady
- jeśli masz kłopoty z kręgosłupem szyjnym czy barkiem to ostrożnie, bez
szaleństw, bo jednak jest to troche siłowa robótka.
- jeśli fuga kolorowa i poszczególne etapy prac schły w różnych warunkach /
ciepło- zimno,przewiewnie lub nie/ wiec w różnym tempie - mogą mieć różny
kolor.

Życze powodzenia, a pochwal sie jak poszło :)

16. Data: 2007-02-21 10:33:50

Od: "IwonaW" <iwo_nka[spam]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " hela" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kolor.
>
> Życze powodzenia, a pochwal sie jak poszło :)

Uwielbiam fugowanie!!!
W moim przypadku robota troche zmudna (plyteczki 2x2cm) ale za to DUZA
satysfakcja.
Poniewaz poza fugowaniem musze tez pracowac koniec pracy widze pod koniec
tego tygodnia.
Bark boli ale da sie z tym zyc!

Jeszcze raz dziekuje za wsparcie :-)

pozdrawiam
Iwona

Dziura w blacie
Czy jest tu jakis serwisant wspołczesnych pralek???
do posiadaczy piekarnika M5EX
Sprzedam wkrętarke
[RTV} drugie gniazdko: przelotowe czy rozgałęźnik ?