Samogwałt u dzieci?

1. Data: 2002-04-04 20:19:21

Temat: Samogwałt u dzieci?
Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może ktoś mi powie/napisze o czym świdczy fakt, że dziecko (1-sza klasa
podstawówki) uprawia samogwałt?
Nie za wcześnie?
Czy to w ogóle o czymś świadczy?

pozdrawiam ciepło
B.

1. Data: 2002-04-04 21:41:15

Temat: Re: Samogwałt u dzieci?
Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@p...onet.pl wrote:
> Może ktoś mi powie/napisze o czym świdczy fakt, że dziecko
> (1-sza klasa podstawówki) uprawia samogwałt?
> Nie za wcześnie? Czy to w ogóle o czymś świadczy?

Jeśli dziewczynka - to normalka w tym wieku. Prawdopodobnie zaczyna
dojrzewać.
Jeśli chłopiec to już mniej typowe, ale w sumie nic szkodliwego.
Może tylko podczas mycia odkrył jak sobie można dogodzić :)

pozdrawiam
Arek

--
Twórców stron WWW, jak również innych treści dostępnych w Internecie,
zainteresowanych otrzymywaniem należnych z tego tytułu tantiem

1. Data: 2002-04-04 21:49:31

Od: "Lepton" <v...@f...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Może ktoś mi powie/napisze o czym świdczy fakt, że dziecko (1-sza klasa
> podstawówki) uprawia samogwałt?
> Nie za wcześnie?
> Czy to w ogóle o czymś świadczy?

Wybacz, ale nie chce mi się u wierzyć w to iż dziecko (z 1 klasy
podstawówki) potrzebuje zaspokojenia popędu płciowego przez drażnienie
własnych narządów płciowych, jaki fakt mówi Ci o tym iż jesteś pewien na
100% że się masturbuje, czy onanizuje, itp. a nie np. ma jakąś chorobę
narządu płciowego, co powoduje że musi się "podrapać" akurat w tym a nie
innym miejscu.... ?

Pozdrawiam,
Lepton

1. Data: 2002-04-05 08:11:20

Od: "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lepton" <v...@f...lublin.pl> wrote

> [...]
> 100% że się masturbuje, czy onanizuje, itp. a nie np. ma jakąś chorobę
> narządu płciowego, co powoduje że musi się "podrapać" akurat w tym a nie

samogwalt u dzeci byl i bedzie, jesli nie robia tego jakos obsesyjnie
czesto, to nie ma sie czym martwic, nie rozumiem, dlaczego tyle ludzi nie
moze przyjac do wiadomoci tego prostego faktu:)
pozdrawiam
waniliowa

--
ONI WSZYSCY SIE TAM PLAWIA

1. Data: 2002-04-05 10:47:27

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lepton wrote:
[..]
> podstawówki) potrzebuje zaspokojenia popędu płciowego przez drażnienie
> własnych narządów płciowych, jaki fakt mówi Ci o tym iż jesteś pewien
[..]

Masturbacja dzieci nie koniecznie oznacza zaspokajanie
popędu płciowego, lecz po prostu sprawianie sobie przyjemności.
I jak powiedziała Waniliowa - nie ma problemu jeśli nie przeradza się
to u dziecka w natręctwo.

pozdrawiam
Arek

--
Twórców stron WWW, jak również innych treści dostępnych w Internecie,
zainteresowanych otrzymywaniem należnych z tego tytułu tantiem
zapraszam na http://www.sti.org.pl

manipulacja
czat
Jak znalezc fajna niezajeta kobiete ??