Jak lepiej?

1. Data: 2002-04-04 22:39:38

Temat: Jak lepiej?
Od: "wieslawzk" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podchodzę do nieznajomej dziewczyny w szkole średniej - ona ma ok 18 lat, ja
20, chcąc się z nią umówić
Jak się jej mam spytać:
czy:
Cześć, nazywam się X, Dałabyś się gdzieś zaprosić? lub
Cześć mam na imię X, czy mógłbym Cię gdzieś zaprosić? lub
Cześć mam na imię X, mógłbym Cię zaprosić na pizzę?
czy jak inaczej?

1. Data: 2002-04-04 22:55:58

Temat: Re: Jak lepiej?
Od: "Ferdynand" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wieslawzk" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Cześć mam na imię X, czy mógłbym Cię gdzieś zaprosić? lub
> Cześć mam na imię X, mógłbym Cię zaprosić na pizzę?

Tak:
"Cześć, mam na imię X, czy umówisz się ze mną na seks?"

Ferdynand

1. Data: 2002-04-05 00:16:20

Od: "Pan Penis" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak bedzie stala na korytarzu spytaj "Hej,czy Ty tez stoisz na tym
korytarzu?"
Albo "Hej,jestem X wiem czego chce,kiedy jestem glodny jem,kiedy chce mi sie
pic pije sprite a kiedy chce zjesc kolacje w milym towarzystwie to podchodze
do najpiekniejszej dziewczyny jaka zobacze...ale ona powiedziala "nie" wiec
podszedlem do Ciebie"
Albo tradycyjnie,spytaj sie "Bolalo?" a ona "Co bolalo?" a ty "no czy bolalo
jak spadalas z nieba"
albo "Bog sie chcial popisac jak Cie stworzyl"

Krol randek Pan Penis pozdrawia tlumy

1. Data: 2002-04-05 13:57:11

Temat: Odp: Jak lepiej?
Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wieslawzk <w...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a8ikqf$q57$...@n...tpi.pl...
> Cześć, nazywam się X, Dałabyś się gdzieś zaprosić? lub
> Cześć mam na imię X, czy mógłbym Cię gdzieś zaprosić? lub
> Cześć mam na imię X, mógłbym Cię zaprosić na pizzę?
> czy jak inaczej?
Zdecydowanie lepiej byloby gdybyś zamiast X
powiedział Cześć jestm Wiesław!

Smerf
Ps. Rozumiem nieśmiałość i obawę przed odtrąceniem ale to już chyba
przesada, żeby 20 letni chłop pytał na liśb\vie co ma powiedzieć do
dziewczyny!!!!

1. Data: 2002-04-05 17:54:36

Od: "wieslawzk" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ps. Rozumiem nieśmiałość i obawę przed odtrąceniem ale to już chyba
> przesada, żeby 20 letni chłop pytał na liśb\vie co ma powiedzieć do
> dziewczyny!!!!
nie mam w tym żadnej praktyki i wdodatku jestem nieśmiały

1. Data: 2002-04-05 19:23:00

Od: "Solo" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

albo
Przepraszam, czy zna pani ostatnie numery totolotka?

1. Data: 2002-04-05 19:24:16

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"wieslawzk" news:a8ikqf$q57$3@news.tpi.pl
> Jak się jej mam spytać

Najlepiej jak się ją o to spytasz :)
W końcu ona sama wie najlepiej jak lubi być podchodzona i jakimi pytaniami
zasypywana.

1. Data: 2002-04-05 20:32:22

Od: m...@c...pl (Marcin Kielesiński) szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie Solo ! :)

W dniu 05-Kwi-2002, napisałeś(aś):

> albo
> Przepraszam, czy zna pani ostatnie numery totolotka?

A na to bym nie wpadł...
A w sumie to dobre pytanie, zwłaszcza w sytuacji gdy się gra ;-)

Marcin Kielesiński *AMIGA-styleOS* user
m...@c...pl *IRC*: MinisterQ *ICQ*:67690939 *GG*:3241746

Lepiej jest spróbować i zrezygnować niż zrezygnować nawet nie
próbując, ale ostateczny rezultat jest taki sam.

1. Data: 2002-04-05 22:43:06

Od: "Cony" <c...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pan Penis" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
wiec
> podszedlem do Ciebie"
> Albo tradycyjnie,spytaj sie "Bolalo?" a ona "Co bolalo?" a ty "no czy

cze
stary kto ci pisze texty ;))))
sa rewelacyjne ;)))))

pozdro