RATUNKU

1. Data: 2002-04-04 22:55:32

Temat: RATUNKU
Od: "A KuKu!!!" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

moja dziewczyna oznajmila mi ostatnio ze wszystko jest dla niej bez sensu,
nie widzi celowosci swoich dzialan, nie ma celu do ktorego chcialaby
dazyc... ja tez to mam i nie bede przeciez dziewczyny oklamywal, ze jest
inaczej, ze cokolwiek ma sens, bo czymze jest czlowiek oprocz kawalu miecha
ze zbyt rozwinietym softem (mam tu na musli szeroko pojety rozum i
swiadomosc) tylko ze ja poradzilem sobie z tym problemem a raczej wydaje mi
sie i jestem o tym przeswiadczony, bo czy mozna ten problem rozwiazac...
moim sposobem jest robienie wszystkim (a szczegolnie naturze czy bogu - jak
zwal, tak zwal) na zlosc i czerpanie przyjemnosci z kazdego momentu mojego
marnego i nic nie wartego zyciazapominanie o zluch chilach i delektowanie
sie tymi dobrymi, przyjemnymi, ale ona nie przyjmuje togo rozwiazania... i
nic dziwnego przeciez nie jest mna.... czy ktos moglby mi poradzic jak mam
ja wesprzec, a raczej jak mam sprawic, aby miala wrazenie ze pozbyla sie
tego ciezaru...??? czy ktos moglby mi pomoc...????

1. Data: 2002-04-05 10:52:42

Temat: Re: RATUNKU
Od: "pepe" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A KuKu!!!" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ja wesprzec, a raczej jak mam sprawic, aby miala wrazenie ze pozbyla sie
> tego ciezaru...??? czy ktos moglby mi pomoc...????

hej

robienie wszystkiemu i Wszystkim na złość to najgorsze rozwiązanie,
przekonasz sie o tym po pewnym czasie....

a co poradzić dziewczynie... cieszenie sie życiem... bo na pewno ma wiele
wartości i nie warto sie męczyć tylko walczyć i nie dać sie kopać życiu po
tyłku........

1. Data: 2002-04-05 20:25:31

Od: "Forgoth" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

idiotyczne pseudo
kto to czyta?
watpie zeby na tej liscie byli jacys psychologowie...

1. Data: 2002-04-06 08:06:24

Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Forgoth" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> kto to czyta?
> watpie zeby na tej liscie byli jacys psychologowie...
>
> Ja jestem psychlogiem.
Dorrit

1. Data: 2002-04-06 12:33:30

Od: "M S" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!

> robienie wszystkiemu i Wszystkim na złość to najgorsze rozwiązanie,
> przekonasz sie o tym po pewnym czasie....

z tym sie zgodzę

> a co poradzić dziewczynie... cieszenie sie życiem...

a w jaki sposób chciałbyś namówić kogoś do cieszenia
się życiem skoro nie ma ku temu powodów ?

_
|\ /| (_ m...@w...pl
___________________________
Ziemia jest piekłem innego świata

1. Data: 2002-04-06 12:55:18

Od: k...@w...pl (koryntianin) szukaj wiadomości tego autora

> From: M S
> a w jaki sposób chciałbyś namówić kogoś do cieszenia
> się życiem skoro nie ma ku temu powodów ?

Zawsze są jakieś powody do cieszenia się życiem - przynajmniej na poziomie
zmysłów. Muzyka, gorąca kąpiel, dobre jedzenie i picie, spacer po parku,
zdrowy wysiłek fizyczny etc.

koryntianin

1. Data: 2002-04-06 13:08:59

Od: "M S" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zawsze są jakieś powody do cieszenia się życiem - przynajmniej na poziomie
> zmysłów. Muzyka, gorąca kąpiel, dobre jedzenie i picie, spacer po parku,
> zdrowy wysiłek fizyczny etc.

Czy w/g ciebie wszystkie te powody nawet razem wzięte są w stanie
zrekompensować brak miłości?
(nie odnoszę się to do problemu autora wątku , pytam ogólnie)

_
|\ /| (_ m...@w...pl
___________________________
Ziemia jest piekłem innego świata

1. Data: 2002-04-06 13:19:01

Od: k...@w...pl (koryntianin) szukaj wiadomości tego autora

> From: M S
> Czy w/g ciebie wszystkie te powody nawet razem wzięte są w stanie
> zrekompensować brak miłości?

Nic nie jest w stanie zrekompensować braku miłości. Miłości nie da się
niczym zastąpić.

Ale ja nie o tym pisałem. Chodziło mi o czerpanie radości z życia. A to się
da osiągnąć bez miłości. Oczywiście zawsze będziemy odczuwać brak tego
"czegoś" ale wcale nie musimy być przez to nieszczęśliwi.

koryntianin

1. Data: 2002-04-06 13:23:00

Od: "M S" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> da osiągnąć bez miłości. Oczywiście zawsze będziemy odczuwać brak tego
> "czegoś" ale wcale nie musimy być przez to nieszczęśliwi.

Czy to oznacza , że można przeżyć całe życie bez miłości?
W takim razie po co żyjemy?

_
|\ /| (_ m...@w...pl
___________________________
Ziemia jest piekłem innego świata

1. Data: 2002-04-06 13:28:27

Temat: Odp: RATUNKU
Od: "A KuKu!!!" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> idiotyczne pseudo
> kto to czyta?
> watpie zeby na tej liscie byli jacys psychologowie...

czy moje pseudo wydaje Ci sie idiotyczne???? czy to ze jest inne od
wszystkich onacza od razu ze jest idiotyczne??? pomijajac to ze gdzes w
netykiecie przeczytalem iz nie ocenia sie pseudonimow
a czy to forum dyskusyjne jest zarezerwowane tylko dla psychologow???

Jak lepiej?
Samogwałt u dzieci?
manipulacja
czat