Samoswiadomosc Kviatuszka ;)

11. Data: 2020-01-15 11:00:05

Temat: Re: Samoswiadomosc Kviatuszka ;)
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W zwiazku idealnego wpasowania sie w temat watku cytuje z sasiednego:

Kviat vrite:
> ---
> POdobne watpliwosci maja tylko osoby niedouczone lub/i zindoktrynowane.

Znowu mylisz pojęcia. Osoby zindoktrynowane nie mają wątpliwości. A
osoby niedouczone douczają się gdy mają wątpliwości, a nie przyjmują na
wiarę. Jeżeli im się chce.
---
Sam napisales ze "jest wiele wątpliwości czy rzeczywiście ktoś taki [Jezus] istniał"
Czyli sa to innych i rowniez twoje watpliwosci czyli rowniez "ty je [watpliwosci]
masz.
A douczyc sie nie chcesz czyli wniosek...jestes zindoktrynowany...co Ponizej
POtwierdzasz:

Jeżeli im się nie chce douczyć, to poddają się bezwolnie indoktrynacji.
[...]
Ja nie mam żadnych wątpliwości...
---
Jak sam naPISales POwyzej:
"Osoby zindoktrynowane nie mają wątpliwości"
Jak to tu nazywajom? Samozaoranie? W dodatku do kwadratu...i bez zlosliwosci.

> Choc dales mi podstawy ze i drugi co chwile sie klania. Nadal bez zlosliwosci.
> Wiem ze o mnie myslisz to samo co tylko POtwierdza zasade psychozwierciadla...

Nie. Nie myślę o tobie tego samego.
Nie jesteś pierwszą, ani ostatnią ofiarą sekty religijnej.
Manipulacja religijna to bardzo wielka siła. Ludzie wygrzebują się z
tego latami. Niektórym pomaga systematyczne pokazywanie oczywistych
sprzeczności z logiką. I z rzeczywistością. W końcu coś "zaskakuje" i
zaczynają dostrzegać oczywistości, a potem sami nie mogą uwierzyć jak
mogli dać się tak zmanipulować.
---
Przeciez wlasnie nie wierzysz ze jestes zmanipulowany-zindoktrynowany ;)
Samozaoranie do szescianu...

Innym pomaga coś innego. Oderwanie od sekty i zmuszenie do radzenia
sobie samemu i samodzielnego myślenia.
Jeszcze innym pomaga coś innego.
---
Tobie jak widac POwyzej POdlegajacemu zindoktrynowaniu religizmem ateistycznym
musi POmoc otrzezwiec "cos innego" czyli "cud malina" bo to co uwazasz za wlasne
"myslenie samodzielne" to jedynie schematy "twojej wiary w brak sensu Wiary" ;)

Ale kluczem jest edukacja i ochrona młodych ludzi przed kontaktem z
naganiaczami do [lewackich] sekt religijnych. Im później mają z nimi styczność i im
lepiej są wykształceni, tym większa szansa, że nie wpadną w to bagno.
Ale żeby się bronić, trzeba posiadać narzędzia. W postaci wiedzy i
umiejętności krytycznego myślenia.
---
Dokladnie z wyjatkiem braku jednego slowa -ktore tez dodalem w [] :)

> Nie mam zamiaru dowodzic ci historycznosci osoby Tego Jednego Jezusa z Nazaretu

I słusznie. Nie sądzę, że jesteś w stanie wnieść jakieś nowe argumenty
do tych znanych i wałkowanych od lat przez specjalistów zajmujących się
tym zawodowo.

> [ben Josef] zwanego tez Nazaretanczykiem i Chrystusem, Mesjaszem, oraz Kyriosem.

Nie on pierwszy był nazywany mesjaszem. I nie on ostatni. to nie jest
argument.
---
Problem nie lezy w nazywaniu kogos Mesjaszem ale w byciu/lub nie-byciu nim realnie.
Dowodzenie w tym temacie kazda istota ludzka przeprowadza samodzielnie.
Jesli nie jest ubezwlasnowolniona zindoktrynowaniem jak wg ciebie ja czy jednak ty...
;P

> Jesli bedziesz chcial dowody wykluczajace watpliwosci o ktorych mowa znajdziesz
> w necie w minute.

W źródłach historycznych są bodajże dwie wzmianki o człowieku (może
nawet różnych ludziach o tym samym imieniu), które pokrywają się z dwoma
wydarzeniami z biblii. To tyle.
Jeżeli będziesz chciał zweryfikować wątpliwości o których mowa,
znajdziesz w necie w minutę. Wystarczy chcieć.
---
Ty nie masz watpliwosci ze sie [nie] mylisz w POwyzszym...co jak sam stwierdziles
jest dowodem podlegania indoktrynacji ;)

> Jesli nie chciesz ich znalezc to dowody podane przez kogokolwiek
> innego poddasz w watpliwosc -bo takiego wyboru dokonasz.

Ty cały czas negujesz dowody. I jakoś ci to nie przeszkadza.
---
Alez jak ci juz pisalem ty nigdy zadnych dowodow na cokolwiek
nie POdales a jedynie wlasne przekonania ktorch nie chce ci sie/nie POtrafisz
krytycznie podwazyc chocby wcelu weryfikacji. I w dodatku mnie o to samo oskarzasz
jak sekciarz nazywajacy innego religiantem [ktore to haslo jak przyPOmne sam w usenet
wprowadzilem dwie dekady temu ;P]

> Choc nie bedzie to wybor
> wolny bo taka decyzja bedzie swiadczyla o zindoktrynowaniu twojej osobowosci. Wiem.
> Uwazasz ze to dotyczy mnie a nie ciebie.

Dokładnie tak.
Religii na świecie są tysiące. A było zapewne znacznie więcej. Bardziej
lub mniej podobnych do siebie. I każdy wyznawca twierdził i był
całkowicie przekonany, że akurat ta jego jest jedyna prawdziwa.
---
Tak samo jak ateisci-lewacy? ;P

> Nadal patrz zasada psychozwierciadla. :)

Nie.
Ja po prostu rozumiem jak działają sekty religijne.
---
Nie rozumiesz widac bo tkwisz w jednej [ideologii "religijnej areligijnosci"]
nie tyle Po uszy co PO czubek glowy + jeszcze jakies 11 km nadkladu -istny Row
Marjanskij ;P

> Jesli POwyzsze okarze sie prawda to serio POtrzebujesz czegos tak spektakularnego
> jak "cud" czyli "laska nadzwyczajna" zeby cos drgnelo

Problem w tym, ze cudów nie ma.
---
Problem w tym ze to jedynie twoja [nie]POtwierdzona dowodami [nie]wiara ;P

>. Moze cos takiego dostaniesz.

Nie dostanę. Nikt nie dostał.
---
"Ale masz jakies wsparcie..." w tej swojej wierze -poza sekciarzami myslacymi
POdobnie? ;P

> Trzymam kciuki bo ze sie za Ciebie ludzie modla to juz wiesz ale w to nie wierzysz.

Ależ wierzę, że się modlą.
NA zdrowie.
---
Twoje i moje!
Lu! Modlitewny toast Duchem Swietym... ;P
Vide List do Efezjan 5:18

> Na razie twoja wiara nie jest zreszta potrzebna ani konieczna, co sie ma stac i tak
> ...sie stanie. Cheers... ;)

Ja nie wierzę.
---
Ja nie watpie ;P

To twoja wiara nie jest ani konieczna, ani potrzebna. Na nieszczęście
dla ludzkości (możesz się tego dowiedzieć z podręczników historii, albo
nawet z obserwacji współczesności) niestety nadal jest popularna.
Na szczęście, dla ludzkości, coraz mniej
---
Mentalnosc zyczeniowa -dokladnie jak w POganskich kultach magicznych ;P
A co do POdrecznikow historii to bym sie nimi nie POdpieral -od czasow
KOmuny niewiele sie w nich zmienilo...cyba ze uazasz KOmune za POprawna
interpretacje dziejow ludzKOsci i POlactwa -czyli nadal obowiazujaca
POlitPOprawnosc lewacka -w koncu sam prezentujesz sie jej wychowankiem ;P

------
------
Podsumowujac:
Zaliczyles 100% do szescianu Samozaorania
No i sam soba POtwierdziles diagnoze.
Wierzysz w to co uznajesz za "fakty".
Religiant. Sorki. Tak jaKOs wyszlo. :)
Ale nie martw sie: cuda sie zdarzaja
nawet cud wyjscia z takiego pieknego
turbo-lewackiego-samozakrecenia... :)
I na tej samej zasadzie dziala modlitwa
Czyli wiera w to co uzna sie za Fakt ;)
[Ot tak zeby ci sie ciut na KOniec POdlozyc];P

A teraz POczytaj cos o faktach: jaka jest ta "tragiczna" sytuacja z katecheza w
szKOlach
[z gory przepraszam za sugestywny tyPOwo agresywnie PO religiancku antyklerykalny
tytul] ;P
https://slask.onet.pl/sosnowiec-dzieci-r ezygnuja-z-religii/wmy8hm5

Mam ci Kviat zacytowac te "tragiczne" dane liczbowe ile dzieciakow chodzi jeszcze na
religie
tam gdzie jest "najgorzej" czyli w komucholandach? Czy przemilczysz to lykajac lzy
radosci? ;P

12. Data: 2020-01-15 11:32:24

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Poprawka linka dla lenia:

13. Data: 2020-01-15 12:04:26

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.01.2020 o 11:32, m...@g...com pisze:
> Poprawka linka dla lenia:
> https://slask.onet.pl/sosnowiec-dzieci-rezygnuja-z-r
eligii/wmy8hm5

I którego fragmentu nie zrozumiałeś?
Zapytaj, wytłumaczę.
Dużo jeszcze chodzi, bo rodzice zmuszają "bo co powiedzą sąsiedzi" i "bo
dziecko będzie miało problemy jak nie każę mu chodzić na religię" itp.,
a nie dlatego, że są religijne.
I coraz więcej rezygnuje.

Jak interesuje cię ten temat, to wpisz sobie jeszcze w gógle "spadek
powołań". Postaraj się przeczytać ze zrozumieniem i wyciągnij wnioski.

Na deser możesz sobie też sprawdzić, co z religiantami robią w Irlandii.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

14. Data: 2020-01-15 17:33:42

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14/01/2020 o 23:09, m...@g...com pisze:

> to nikogo nie przekona, juz to zaakceptowalem
> ---
> Ze masz czy to ze jakies realne kary za odstepstwa od praw socjologicznych muszom
byc zeby je uzasadniac? ;P
> Kretek widac do czegos w przyrodzie jest niezbedny...moze do wykazania iz POczucie
humoru Transcendencji
> glownie ma przemawiac do zagrozonej wystepkiem POpulacji trans... ;P

przemawia do ciebie, interesujace

--
gazebo

15. Data: 2020-01-15 17:35:23

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/01/2020 o 10:00, m...@g...com pisze:
> W zwiazku idealnego wpasowania sie w temat watku cytuje z sasiednego:
> [...[
co ci sie znowu popierdolilo?

--
gazebo

16. Data: 2020-01-16 11:29:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> Kviat -kiedy(s) sobie uswiadomisz ze ty nie "walczysz" lub "dyskutujesz"
> z kims innym (ze mna np)
> lub "nawracasz" tu kogos jak religiant ;P "na racjonalizm" ale ow dyskurs
> wiedziesz sam ze soba,
> bo w tym co ktos Ci napisze w odPOwiedzi ZAWSZE widzisz -jak kazdy- tylko
> wlasne konotacje i sensy...
> Moze ktos rowniez POmoze u-samo-swiadomic nasza gruPOwa PASSION-flore
> drodzy Panstwo Szlachta? ;P

Aposssssoo?
Niech se rośnie jak rósł. Ciekawostki przyrodnicze też są potrzebne.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

17. Data: 2020-01-16 12:13:14

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.01.2020 o 11:29, XL pisze:

> Aposssssoo?

A po to, żeby takie oszołomstwo jak wy nie myślało, że da się w tym
kraju zmanipulować wszystkich ludzi.

https://www.wykop.pl/wpis/46796105/pis-europa-polska
-wojciech-maziarski-wystepy-przed/

"Ludzie dysponujący skromnymi zasobami intelektualnymi zazwyczaj nie
zdają sobie sprawy ze swych ograniczeń i sądzą, że tak jak
sterroryzowali mieszkańców swojego blokowiska, mogą też zawojować cały
świat.

Dlatego dzisiejsze popisy europosłów PiS sprawiały groteskowe wrażenie.
Zupełnie jakby gromada osiedlowych żulików dostała się na obrady -
powiedzmy - uniwersyteckiego senatu i próbowała tam wykładać swoje racje."

> Niech se rośnie jak rósł. Ciekawostki przyrodnicze też są potrzebne.

Ciekawostką przyrodniczą są tępe baby, które "chwalą" się publicznie
swoimi zdjęciami (jakby miały jeszcze czym się chwalić, to bym
zrozumiał... żenujące) i z dumą bredzą, że pod ubraniem skrywają broń.
Trzeba mieć coś z deklem żeby takie rzeczy robić. Żeby tak, hmmm
"żartować"... Dno dna i trzy metry mułu. Nie wątpię, że takie "żarty"
śmieszą twoje ograniczone umysłowo towarzystwo.

To jest ten sam poziom umysłowy, co sławne ostatnio wydawnictwo ojców
franciszkanów (czy jakoś tak), publikujące zdjęcie dziecka z karabinem.

Jesteście dowodem na porażkę systemu zdrowia w tym kraju, a szczególnie
psychiatrii. Na szczęście takich talibów jak wy nie ma zbyt dużo. W
okolicach błędu statystycznego. Przekonałaś się o tym, gdy kandydowałaś.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Klotnia o szKOdliwosc POrnografii [feministek z genderowcami] z religiantami w tle ;)
AntyKOnstytucyjnosc Tokarczekistki? ;P
PO co cokolwiek PISac skoro i tak nie masz racji? ;P
Nikogo nie interesuje KRS
Karuzela wprogramowanej autohipnozy czyli jak sie Przebudzic!