Samoswiadomosc Kviatuszka ;)

1. Data: 2019-12-23 01:51:29

Temat: Samoswiadomosc Kviatuszka ;)
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Kviat -kiedy(s) sobie uswiadomisz ze ty nie "walczysz" lub "dyskutujesz" z kims innym
(ze mna np)
lub "nawracasz" tu kogos jak religiant ;P "na racjonalizm" ale ow dyskurs wiedziesz
sam ze soba,
bo w tym co ktos Ci napisze w odPOwiedzi ZAWSZE widzisz -jak kazdy- tylko wlasne
konotacje i sensy...
Moze ktos rowniez POmoze u-samo-swiadomic nasza gruPOwa PASSION-flore drodzy Panstwo
Szlachta? ;P

2. Data: 2019-12-23 07:16:13

Temat: Re: Samoswiadomosc Kviatuszka ;)
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.12.2019 o 01:51, m...@g...com pisze:
> Kviat -kiedy(s) sobie uswiadomisz ze ty nie "walczysz" lub "dyskutujesz" z kims
innym (ze mna np)

Kiedyś sobie uświadomisz, że z tobą nie walczę i nie dyskutuję.
Ja cię tylko informuję. A co z tą wiedzą zrobisz, to już twoja sprawa.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2019-12-27 23:43:45

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś sobie uświadomisz, że z tobą nie walczę i nie dyskutuję.
Ja cię tylko informuję. A co z tą wiedzą zrobisz, to już twoja sprawa.
---
Ty to masz talent! Ciagle piszesz o sobie -nawet [zwlaszcza] jak piszesz o mnie ;P
A POza tym to nie ja sie spienialem wymyslajac innym od roznych tam "religiantow"
Zreszta raczej nie wiesz ze to slowo sam wypromowalem na grupach po 2000r ;)))
Powrotu do zdrowia życzę Piotrze ;)))))

4. Data: 2019-12-29 17:51:29

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.12.2019 o 23:43, m...@g...com pisze:

> Zreszta raczej nie wiesz ze to slowo sam wypromowalem na grupach po 2000r ;)))

LOL :)
I do tego megaloman :)
Ależ ty masz bałagan w głowie... co ta religia z ludźmi robi...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2019-12-30 00:07:18

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

LOL :)
I do tego megaloman :)
co ta religia z ludźmi robi...
Ależ ty masz bałagan w głowie...
---
A ty wciaz LOLitku o sobie ;P

6. Data: 2019-12-30 18:37:05

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/12/2019 o 22:43, m...@g...com pisze:

> [...]
> Zreszta raczej nie wiesz ze to slowo sam wypromowalem na grupach po 2000r ;)))

czasem mi sie chce

===========
Apostołowie Nowego Ładu. Czyli ludzie pogodzeni z nieubłaganymi prawami
natury.
-
Na powyższym wyliczeniu nie kończy się ta lista pozycji religioznawczych
i ich autorów. Należałoby jeszcze wymienić doskonale napisane książki
przez Edmunda Lewandowskiego, Andrzeja Nowickiego, Witolda Tylocha,
Józefa Kellera, Zenona Kosidowskiego, Andrzeja J.Sarwę, S.C.Hitchcocka,
czy Bertranda Russella, Kazimierza Łyszczyńskiego, jak i Woltera.
Pamiętając też o Stanisławie Lemie, który potrafił wykorzystać formułę
SF, by pokazać liczne sprzeczności idei Boga (np. Non serviam) oraz o
ateistach starożytnych. Doskonale ten proces scharakteryzował włoski
filozof Cesare Vanini, spalony na stosie na pocz. XVII w. za
,,przestępstwo ateizmu": ,,Na fundamencie położonym przez ateistów
starożytnych, ateiści nowożytni wznieśli potężny gmach własnych argumentów".

--
gazebo

7. Data: 2019-12-30 18:38:18

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/12/2019 o 23:07, m...@g...com pisze:
> LOL :)
> I do tego megaloman :)
> co ta religia z ludźmi robi...
> Ależ ty masz bałagan w głowie...
> ---
> A ty wciaz LOLitku o sobie ;P

oj Loo Loo

--
gazebo

8. Data: 2019-12-30 19:13:06

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 30 Dec 2019 17:38:18 +0000
doszła do mnie wiadomość <qudcma$4up$2@dont-email.me>
od gazebo <g...@j...com> :

>oj Loo Loo

"Powodujący kiłę krętek blady pewnie został stworzyny już po potopie, a tworząc go
musiał
Pan mieć wiele radości, bo dobry był. Cieszył się Pan, że przenosi się drogą płciową,
jeszcze bardziej, że przenosi się z matki na płód powodując poważne uszkodzenia
układu
nerwowego i narządów."
http://www.listyznaszegosadu.pl/nowy-ateizm-i-krytyk
a-religii/jak-balg-stworzyl-kile-i-dlaczego-bylo-to-
dobre

9. Data: 2019-12-30 19:24:24

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/12/2019 o 18:13, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> [...]
> nerwowego i narządów."
> http://www.listyznaszegosadu.pl/nowy-ateizm-i-krytyk
a-religii/jak-balg-stworzyl-kile-i-dlaczego-bylo-to-

to nikogo nie przekona, juz to zaakceptowalem

--
gazebo

10. Data: 2020-01-15 00:09:38

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

to nikogo nie przekona, juz to zaakceptowalem
---
Ze masz czy to ze jakies realne kary za odstepstwa od praw socjologicznych muszom byc
zeby je uzasadniac? ;P
Kretek widac do czegos w przyrodzie jest niezbedny...moze do wykazania iz POczucie
humoru Transcendencji
glownie ma przemawiac do zagrozonej wystepkiem POpulacji trans... ;P

Klotnia o szKOdliwosc POrnografii [feministek z genderowcami] z religiantami w tle ;)
AntyKOnstytucyjnosc Tokarczekistki? ;P
PO co cokolwiek PISac skoro i tak nie masz racji? ;P
Nikogo nie interesuje KRS
Karuzela wprogramowanej autohipnozy czyli jak sie Przebudzic!