Samotna matka...

1. Data: 2016-02-03 19:42:53

Temat: Samotna matka...
Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sobie czytam na temat "500 zł na każde dziecko" i widzę:

1488,kto-dostanie-500-zl-na-dziecko-ile-za-to-zaplac
imy-czy-urodzi.html#BoxNewsLink

"Świadczenia nie otrzymają:

- Rodzice niepełnoletniej dziewczyny, która urodzi dziecko lub wyjdzie
za mąż. Będzie wówczas traktowana jak osoba dorosła"

Jeżeli PiS zakaże całkowicie aborcji, to taka nieletnia, która zostanie
zgwałcona i zajdzie w ciążę, zostanie ukarana (brakiem możliwości
aborcji) i jej rodzice zostaną ukarani.

Nie dość, że im dziecko zgwałcili, to dodatkowo PiS "w nagrodę" zabierze
im kasę...
PiS to stan umysłu...

Pozdrawiam
Piotr

2. Data: 2016-02-03 19:44:33

Temat: Re: Samotna matka...
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On Wednesday, February 3, 2016 at 7:42:54 PM UTC+1, Kviat wrote:
> [...]
> aborcji) i jej rodzice zostaną ukarani.
>
> Nie dość, że im dziecko zgwałcili, to dodatkowo PiS "w nagrodę" zabierze

Uwaga GWno

--
Smart questions to stupid answers

3. Data: 2016-02-03 20:06:17

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-03 o 19:42, Kviat pisze:
> [...]
>
> Nie dość, że im dziecko zgwałcili, to dodatkowo PiS "w nagrodę"
> zabierze im kasę... PiS to stan umysłu...

Cały ten pomysł jest do d..., jak wszystkie inne ich projekty. Strach
się bać co się stanie jak już Broszka znajdzie niebieską teczkę.

--
"Nie ma grzecznej metody sugerowania komuś ze poświecił całe
swoje życie szaleństwu."

4. Data: 2016-02-03 21:00:42

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-03 o 19:44, b...@g...com pisze:

1488,kto-dostanie-500-zl-na-dziecko-ile-za-to-zaplac
imy-czy-urodzi.html#BoxNewsLink

> Uwaga GWno

Nie interesuje mnie co masz w głowie. I żeby tak publicznie się tym
chwalić? Odważnie...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2016-02-03 21:15:31

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-03 19:42, obywatel Kviat uprzejmie donosi:
> Tak sobie czytam na temat "500 zł na każde dziecko" i widzę:

1488,kto-dostanie-500-zl-na-dziecko-ile-za-to-zaplac
imy-czy-urodzi.html#BoxNewsLink

http://www.andrzejrysuje.pl/wp-content/uploads/2016/
02/500-minus.png

6. Data: 2016-02-03 22:58:03

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 3 lutego 2016 19:42:54 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:
> [...]
>
> - Rodzice niepełnoletniej dziewczyny, która urodzi dziecko lub wyjdzie
> za mąż. Będzie wówczas traktowana jak osoba dorosła"

A co, nie jest??? - było ją wychować jak należy, nie trza byłoby piastować wnuka :->

> [...]
> aborcji) i jej rodzice zostaną ukarani.
>
> Nie dość, że im dziecko zgwałcili, to dodatkowo PiS "w nagrodę" zabierze

Może najpierw naucz się odróżniać "zabierze" od "nie da" - a pogadamy potem.

7. Data: 2016-02-03 23:02:23

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-03 o 22:58, XL pisze:

> [...]
imy-czy-urodzi.html#BoxNewsLink

"Świadczenia nie otrzymają:

> A co, nie jest??? - było ją wychować jak należy, nie trza byłoby

szczególnie, jeśli została zgwałcona. Pewnie przez wychowanie.

> Może najpierw naucz się odróżniać "zabierze" od "nie da" - a pogadamy
> potem.

Zabierze. Żeby dać musi najpierw komuś zabrać. Rząd nie ma swoich
pieniędzy. Więc zabierze. I nie odda nawet części.
I dalej - czy wtedy już może chodzić do ginekologa bez zgody rodziców,
czy jest tylko zbyt dorosła na 500 zł?

8. Data: 2016-02-03 23:45:49

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

1488,kto-dostanie-500-zl-na-dziecko-ile-za-to-zaplac
imy-czy-urodzi.html#BoxNewsLink

> A co, nie jest??? - było ją wychować jak należy, nie trza byłoby piastować wnuka
:->

Ty nawet prostych komunikatów nie rozumiesz :)

> Może najpierw naucz się odróżniać "zabierze" od "nie da" - a pogadamy potem.

Najpierw da _przed_ zgwałceniem, a potem _zabierze_ to co co im się
należy po zgwałceniu i urodzeniu dziecka.

Do ciebie trzeba pełnym zdaniem, powoli, wyraźnie i najlepiej
drukowanymi, a i tak masz problemy.
Czego znowu nie zrozumiałaś? Zapytaj grzecznie to wyjaśnię.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2016-02-04 06:11:39

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 3 lutego 2016 23:45:50 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> [...]
> drukowanymi, a i tak masz problemy.
> Czego znowu nie zrozumiałaś? Zapytaj grzecznie to wyjaśnię.

Ale ty zaraz drastyczne problemy poruszasz.
1. Dostaną dotacje tylko pary, małżonkowie na dziecko jeśli biedni lub na drugie jak
bogaci, czyli bogaci małżonkowe z dwójką dzieci dostaną.
2. Matki wychowujące dzieci dotacji nie dostaną.
3. Ewidentne prześladowanie rodziców samotnych a najbardziej potrzebujący.
4. Jest to oczywiście wpływ kleru, od lat dzieci przychodzą z religii popłakane i
stygmatyzowane bo matka sama wychowuje.
5. Przez tą dotacje będą utrudnione rozwody, bo nagle o wiele więcej się straci, więc
ludzie w trudnej sytułacji będą się meczyć, czyli wrócą mężobójstwa i żonobójstwa na
szeroką skalę, bo któreś nie wytrzyma.
6. Pis to skrajnie antypolska partia, bo po to wprowadzono rozwody, wbrew wyciu kleru
aby proceder zbrodni zmniejszyć, to zrobił polski rząd, a Pis pracuje na zlecenie
obcego państwa, bo kiedyś służyli również Moskwie przeciwko Polakom, tak nauczeni.
7. Wy za to nie umieliście powiesić komuchów w 89r to Pisu by nie było, ani
zlustrować kleru. Ale nadal nie jest za późno, wojsko ich nie posłucha jeszcze, więc
komuchom i biskupom łby urżnąć i macie normalny kraj. Albo oni was zamordują bo macie
doczynienia z czerwonymi i czarnym zbrodniarzami.

10. Data: 2016-02-04 07:52:16

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ikka" <i...@n...pl> napisał w wiadomości

1488,kto-dostanie-500-zl-na-dziecko-ile-za-to-zaplac
imy-czy-urodzi.html#BoxNewsLink

> "Świadczenia nie otrzymają:

> szczególnie, jeśli została zgwałcona. Pewnie przez wychowanie.

Przez wychowanie, przez polityczną poprawność- jak obecnie w ogłupiałej
Europie. Słyszałaś gdzieś coś o wiktymologii?

--

Chiron

Moralność proletariuszki
Prostytucja powinna zniknąć!