Samotne kobiety?

1. Data: 2005-01-17 19:38:53

Temat: Re: Samotne kobiety?
Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jbaskab" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
news:csh3cf$qup$1@nemesis.news.tpi.pl...

> A nie wierzyłam matuli jak mi mówili, że wszyscy faceci to swinie;P
> seks, seks i ino seks w głowie;)

A nie wierzyłem papie, jak mi powtarzał, że gdyby babom pousuwac blokady to
byłby im tylko ...
seks i ino seks był w głowie :P

> A kto odkreci nakrętki od słoików?;)

papa powtarzał "prymusi synu, prymusi ...." :P

> Tia:)

Poważnie.
Wyobraź sobie ofiare gwałtu.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2005-01-17 19:43:19

Od: "ms" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Wszystko ładnie pięknie, ale cały czas mówimy o ideale w sensie
> obiektywnym, a więc nie tylko o ideale piękności. (...)

Tak, ja też to zakładam. Nie tylko uroda, ale i intelekt i charakter.

> Nie o to mi chodzi. Chodzi o to, że u podłoża jakichkolwiek relacji
> damsko-męskich lezy seksualność, z dokładnością do wyjątków

Nie przeczę. Nie wchodząc w dywagacje freudowskie, a biorąc sprawy na
chłopski rozum:
wiele takich ideałów samotnych prowadzi życie seskualne, czasem nawet bujne.
Nie chcą się jedynie wiązać uczuciowo, zobowiązywać. Seks z
przystojniakiem - owszem, ale związek? I tu czerwona lampka: on nie jest
mnie wart, pewnie są lepsi. Ona szuka takiego ideału jakim ona jest.

> To nie jest zbiór pusty. Są takie ... i one stanowią potencjalnie
> największe zagrożenie - bo nie wiadomo w co się przemienią, gdy zaczną
> sobie z tego faktu zdawać sprawę :))

Może źle to nazwałem. Takie, które może i zdają sobie sprawę ze swej
idealności, ale mają do tego zdrowy dystans, są świadome względności ideałów
i tego, że inni traktują je jako ideały tylko dlatego, że nie znają ich
bardzo dobrze. Co nie zmienia faktu, że zdają sobie sprawę z włąsnej
wartości, są inteligentne, ładne, etc.

pzdr
marcin

1. Data: 2005-01-17 20:37:39

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

jbaskab:
> a bo ja wiem, co Ty uważasz za piekne, mądre i inteligentne;)?

No dobra, niech bedzie ze sciemnialas z tymi zakonnicami. ;o

--
Czarek

1. Data: 2005-01-17 20:45:54

Od: "jbaskab" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "jbaskab" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> A nie wierzyłem papie, jak mi powtarzał, że gdyby babom pousuwac blokady
> to byłby im tylko ...
> seks i ino seks był w głowie :P

No tak, w końcu skąś sie te dzieci wzięły;)

> papa powtarzał "prymusi synu, prymusi ...." :P

własnie, a tu nawet prymusów niet;)

> Poważnie.
> Wyobraź sobie ofiare gwałtu.

Z tym, że ona może mieć niewiele wspólnego z ideałem piekna, madrosci i
inteligencji.

Aska

1. Data: 2005-01-17 21:00:20

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No tak, w końcu skąś sie te dzieci wzięły;)

... zapewne z poczucia humoru i inteligencji :)))

> własnie, a tu nawet prymusów niet;)

A więc można bez obaw otworzyć okna :)

> Z tym, że ona może mieć niewiele wspólnego z ideałem piekna, madrosci i
> inteligencji.

To się trochę nie zrozumieliśmy. Myślałem, że uważasz iż taka postawa jest
_wogóle_ niemożliwa, nie tylko w odniesieniu do "ideałów".

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2005-01-17 21:03:32

Od: "jbaskab" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jbaskab:
>
> No dobra, niech bedzie ze sciemnialas z tymi zakonnicami. ;o

A co Ty mnie pod włos?
Chcesz proste "tak"?
Jezeli chodzi ci o inteligentną (madrą) zakonnicę to tak, widziałam.

Aska

1. Data: 2005-01-17 21:10:18

Od: "jbaskab" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To się trochę nie zrozumieliśmy. Myślałem, że uważasz iż taka postawa jest
> _wogóle_ niemożliwa, nie tylko w odniesieniu do "ideałów".

No chyba tak:)
Bo wiem, że mozna mieć wstret do seksu i nawet nie trzeba być ofiarą gwałtu,
tylko nie zgadzam się, ze moze to być przyczyna (oprócz jakis wyjatków)
samotności owych ideałów.

Aska

1. Data: 2005-01-17 21:52:11

Od: b...@o...pl (Biko 77) szukaj wiadomości tego autora

> Gdy w swojej "idealnej wizji" stworzy się kogoś, kto posiada
wszystkie
> wymarzone cechy, to nie będzie nudny :) Po prostu będzie
nierzeczywisty, bo
> po zostanie tylko "idealną wizją".

i wtedy latwo ja stracic...... tak bardzo,
bo sie wtedy nie wierzy, ze to moze byc rzeczywiste, ze takie piekne
i bedzie trwac... i sie wkoncu znajdzie jakies wady i spierdoli sie
sobie szanse, .... i tak w kolko... ale do czasu... jak sie juz cos
poczuje to ch... z idealami... i teoriami......
nie da sie oszukac siebie...

1. Data: 2005-01-17 22:43:15

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

jbaskab:
> A co Ty mnie pod włos?
> Chcesz proste "tak"?

Proste, zamkniete pytania to moja specjalnosc. ;)

> Jezeli chodzi ci o inteligentną (madrą) zakonnicę to tak, widziałam.

Ha! Ha! Ha! :)))
No wreszcie to z siebie wydusilas. ;)

Oczywiscie nie wierze Ci. :)
Z prostego wzgledu: jeszcze zadna autentycznie inteligentna kobieta
jaka spotkalem nie tylko nie oslabia sie przesadnie religia, ale uwaza
ja za min. kontrowersyjna pod wzgledem tego czego potrzebuje do
szczescia. ;)
A juz w zadnym razie _madra_. W zyciu! :)))

Szkoda troche, ze nie stac Cie na nic wiecej poza naiwniacka sciema. ;)

--
Czarek

1. Data: 2005-01-17 22:56:06

Od: "jbaskab" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ja za min. kontrowersyjna pod wzgledem tego czego potrzebuje do
> szczescia. ;)
> A juz w zadnym razie _madra_. W zyciu! :)))

A nie mówiłam, że nie wiem co Ty uważasz za piekne, madre i inteligentne?;)

Aska

pocieszyc
milosc - obca??
odczucie checi braku bliskosci
integracja sensoryczna
5tyś zł za urodzenie dziecka - czy to dobry pomysł?