Sanatorium w terminie

1. Data: 2005-04-04 08:58:17

Temat: Sanatorium w terminie
Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czołem.

Pediatra chce moje 2 bąble wysłać do sanatorium. Oboje z żoną mamy
zaplanowany przez pracodawcę termin urlopu, dlatego chcielibyśmy aby
termin pobytu w sanatorium wypadł podczas naszego urlopu. W lokalnym NFZ
powiedzano nam, że skierowania realizowane są na bieżąco. Może komuś
udało się podobną sprawę załatwić i coś podpowie ?

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

2. Data: 2005-04-04 09:25:57

Temat: Re: Sanatorium w terminie
Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PeJot" <P...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> powiedzano nam, że skierowania realizowane są na bieżąco. Może komuś
> udało się podobną sprawę załatwić i coś podpowie ?

W Istebnej mozna zaklepac sobie termin wczesniej ,ale jesli chodzi o to lato
to radze pospieszyc sie z rezerwacja

Magda

3. Data: 2005-04-06 17:37:08

Od: "Elżbieta" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrówka" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> W Istebnej mozna zaklepac sobie termin wczesniej ,ale jesli chodzi o to
> lato
> to radze pospieszyc sie z rezerwacja

Na lato już przyjmują :)
My jedziemy od 5.VII.