Sandalki:)

1. Data: 2003-06-21 13:01:20

Temat: Sandalki:)
Od: "Marcin" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem ze NTG ale chcialbym sie dowiedziec w jakies cenie sa sandalki ?,takie
modne i fajne :)?

Marcin

1. Data: 2003-06-21 13:40:23

Temat: Re: Sandalki:)
Od: "flower" <k...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

chcialbym sie dowiedziec w jakies cenie sa sandalki ?,takie
> modne i fajne :)?

100-130 zl. tak mniej wiecej. i w Deichmannie.

pozdrawiam,
Kasia

1. Data: 2003-06-21 14:54:29

Od: "tweetka" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 100-130 zl. tak mniej wiecej. i w Deichmannie.

a gdzie jest w Wawie Deichmann? a tak przy okazji to gdzie w Wawie jest
Ives Rocher??? bo sie wybieram niedługo do stolicy :) i co warto zakupic z
tej firmy?

pozdrawiam
tweetka

1. Data: 2003-06-21 15:36:36

Od: "flower" <k...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a gdzie jest w Wawie Deichmann?
w Tesco, przy stacji Kabaty
a tak przy okazji to gdzie w Wawie jest
> Ives Rocher???
w Geant na Ursynowie, autobus Geanta jedzie
ze stacji Imielin .
w Geant'cie jest tez sklep Reserved :)

milej wizyty i udanych zakupow,
Kasia

1. Data: 2003-06-21 16:03:13

Od: "Marcin" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "flower"

> 100-130 zl. tak mniej wiecej. i w Deichmannie.

Nie chodzi mi o takie z zamszu czy skory tylko takie przykleja nie wiem jak
to napisać:) iz podeszwa taka ala gąbka:)

1. Data: 2003-06-21 16:28:43

Od: "flower" <k...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie chodzi mi o takie z zamszu czy skory tylko takie przykleja nie wiem
jak
> to napisać:) iz podeszwa taka ala gąbka:)

wlasnie o takich mowie. sandalki o ktore Ci chodzi mniej wiecej tyle
kosztuja (w Deichmannie)
:)

1. Data: 2003-06-21 16:51:59

Od: "Marcin" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "flower"

> wlasnie o takich mowie. sandalki o ktore Ci chodzi mniej wiecej tyle
> kosztuja (w Deichmannie)
> :)

Hehe no to trzeba bedzie sie wybrac :)

1. Data: 2003-06-21 20:07:35

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

tweetka wrote:

> a gdzie jest w Wawie Deichmann? a tak przy okazji to gdzie w Wawie jest
> Ives Rocher??? bo sie wybieram niedługo do stolicy :) i co warto zakupic z
> tej firmy?

Oba w Galerii Mokotow, razem z cala chmara innych fajnych sklepow (np
Sense Philosophy, uwielbiam ich plyny do kapieli). Tylko uwazaj, GM jest
dla nowych odwiedzajacych troche przytlaczajace :)

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-06-22 13:21:20

Od: "Blancanieves" <k...@b...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sandałki z pianki (żeglarskie) można kupić już za 40 zł w Giacomelli.
Natomiast takie porządne, firmowe np. Nike kosztują ok. 220 zł.

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-06-22 18:51:01

Od: "Vivienna" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blancanieves" <k...@b...onet.pl> napisał a

> Sandałki z pianki (żeglarskie) można kupić już za 40 zł w Giacomelli.
> Natomiast takie porządne, firmowe np. Nike kosztują ok. 220 zł.

No wlasnie nie do konca bym sie z tym zgodzila. Ogladalam ostatnio sandalki
adidasa, nike itp - i wiecie co zauwazylam ? Ze one w wiekszosci - takze sa
na piance, a takiej piance wiecej niz sezon nie daje ... dziwne to takie, bo
firmy owe kojarza mi sie z dobra jakoscia ...

V.

Trwała na długie włosy
Maseczka nawilzajaca Avene
Sunsilk
co to może być na mojej twarzy?!prosze o porade!!!!!
ratunku - bibulki matujace