Trwała na długie włosy

1. Data: 2003-06-21 11:26:21

Temat: Trwała na długie włosy
Od: "Seedah" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę sobie zrobić trwałą na długie włosy - oczywiście u fryzjera, ale chce
się najpierw zorientować co i jak, zanim tam pójdę - aby mi nie wciskali
kitu.
Poradźcie, jakiego płynu użyć, jakich wałków (może spiralne?) - aby efekt
byl najbardziej naturalny i niezbyt mocny?

Seedah

1. Data: 2003-06-25 08:29:32

Temat: Re: Trwała na długie włosy
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Poradźcie, jakiego płynu użyć, jakich wałków (może spiralne?) - aby efekt
> byl najbardziej naturalny i niezbyt mocny?

Szczerze odradzam trwałą na długie włosy.
Kiedyś zrobiłam ten błąd - marzyły mi się łagodne loki-fale: coś w stylu Andie
MacDowel, Juli Roberts z Pretty Woman :-))))
Wyszła natapirowana Tina Turner...
I mimo tego że robiłam zabieg w dobrym salonie, na profesjonalnych kosmetykach -
ten efekt wkurzonego barana prześladował mnie przez ponad rok.
Niestety - trwała ma to do siebie, że odrosty widać dość wyrażnie i efekt nie
jest wtedy najciekawszy.
Co prawda jeszzce pare razy nęciło mnie "lokowanie zadziałanie" - ale zawsze
wtedy patrzyłam na swoje zdjęcia z tamtych strasznych czasów ;-))))

Dlatego - radziłabym naprawdę dobrze się zastanowić :-)

Monika

1. Data: 2003-06-25 08:49:04

Od: "Lady M" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szczerze odradzam trwałą na długie włosy.
(ciach)
> Dlatego - radziłabym naprawdę dobrze się zastanowić :-)
Ja też doradzam zastanowienie się. Każda trwała przynajmniej trochę niszczy
włosy. Ja sobie przez trwałą zniszczyłam i musiałam ściąć.

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2003-06-25 17:48:46

Od: i-Ra <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@p...onet.pl wrote:

>Kiedyś zrobiłam ten błąd - marzyły mi się łagodne loki-fale: coś w stylu Andie
>MacDowel, Juli Roberts z Pretty Woman :-))))

no wlasnie! tez mi sie takie delikatne fale marza - czasem udaje
mi sie osiagnac taki efekt po zakreceniu na papiloty, ale to tylko na
krotko :(

> [...]
>ten efekt wkurzonego barana prześladował mnie przez ponad rok.
>Niestety - trwała ma to do siebie, że odrosty widać dość wyrażnie i efekt nie

mysle ze odrostow mozna uniknac wybierajac jakis rodzaj trwalej, ktora
szybko schodzi - kwasna lub jakas ziolowa, one podobno zniakaja po
okolo miesiacu i nie dzialaja tak inwazyjnie na wlasy: nie niszcza i
nie przesuszaja (bo efekt sianka potrwalowego wyglada IMO koszmarnie)

Maseczka nawilzajaca Avene
Sunsilk
co to może być na mojej twarzy?!prosze o porade!!!!!
ratunku - bibulki matujace
ratunku - bibulki matujace