Sanderowi, mojej jedynej usentowej miłości, mojemu niedościgłemu marzeniu, mojej wiecznej tęsknocie...

91. Data: 2009-12-05 00:01:27

Temat: Re: Sanderowi, mojej jedynej usentowej miłości, mojemu niedościgłemu marzeniu, mojej wiecznej tęsknocie...
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Qry to nieloty.

Dzięki.

Qra, a już się bałam, że nie uniosę

92. Data: 2009-12-05 00:02:21

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sender wrote:

> Tak się wydaje tylko takim szujom jak ty, które zazdroszczą komuś
> polotu. MS

Naruszyłeś godność mojej przyjaciółki, już nie żyjesz.

michał

93. Data: 2009-12-05 00:02:37

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy moje powyższe słowa tego nie potwierdzają?
> --
>
> Ikselka.

W rzeczy samej - a ja je niniejszym popieram.

94. Data: 2009-12-05 00:03:07

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hfc60s$rrv$23@node1.news.atman.pl...

> Qry to nieloty.
>

> --
>
> Paulinka

Chcesz się przekonać?

95. Data: 2009-12-05 00:03:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 05 Dec 2009 00:53:13 +0100, Paulinka napisał(a):

> Brzmisz jak jej alter ergo.

ego
--

Ikselka.

96. Data: 2009-12-05 00:07:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 Dec 2009 15:56:59 -0800 (PST), Hanka napisał(a):

> Prosze, mow za siebie.

Ale ona mówi za siebie, mnie i Izę :-)
--

Ikselka.

97. Data: 2009-12-05 00:07:51

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hfc6no$rrv$28@node1.news.atman.pl...

> A jak pięknie potrafią resztę społeczeństwa swoim pieprzeniem 3 po 3
> zamęczyć.
>
> --
>
> Paulinka

Nie podoba się, to wyjazd - nikt Ciebie tutaj na siłę nie trzyma.
Po co masz się męczyć......

98. Data: 2009-12-05 00:08:20

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> A to tylko znoszenie jaja przez Qrę :-)

Tylko? Łatwiej jest znieść jajo niż urodzić? To spróbuj znieść może... ;)

michał

99. Data: 2009-12-05 00:08:35

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Jakby Ci tu Marku delikatnie... Wóz albo przewóz. Jak piszesz komuś
> spierdalaj, szop pracz czy inne miłe określenia, nie licz, że wszyscy się
> uśmieją nad Twoim rozkosznym dowcipem.

Śmiać się nie na konieczności. Raczej przystanąć, zadumać, gówno z butów
strząsnąc i dalej w świat iść.

Qra, taki feniks tylko mniejszy

100. Data: 2009-12-05 00:09:46

Temat: Re: Sanderowi, mojej jedynej usentowej milosci, mojemu niedosciglemu marzeniu, mojej wiecznej tesknocie...