Scharakteryzujmy

1. Data: 2016-02-11 11:34:35

Temat: Scharakteryzujmy
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Słowianie:
mają coś takiego jak słowiańska dusza, gościnni, "podzielą się ostatnią
koszulą"
Żydzi, Germani, Anglosasi - drapieżni, myślą jak wykorzystać bliźniego.
Traktują inne narodowości jak podludzi.
Czy to przypadek, że Chrześcijaństwo zakorzeniło się właśnie w ludach
słowiańskich?

2. Data: 2016-02-11 18:03:34

Temat: Re: Scharakteryzujmy
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-11 11:34, obywatel pinokio uprzejmie donosi:

Ta... idź dalej tą drogą...

3. Data: 2016-02-11 18:14:22

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 11 lutego 2016 11:34:24 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:
> [...]
> Traktują inne narodowości jak podludzi.
> Czy to przypadek, że Chrześcijaństwo zakorzeniło się właśnie w ludach

To nie przypadek - i dlatego, że Słowianie "podzielą się ostatnią koszulą",
dali się wydupczyć bez mydła Żydom i gdzieniegdzie jak w Polsce dodatkowo
Rzymianom. Chrześcijaństwo (w wersji zachodniej) odegrało tu bardzo znaczną
rolę.

Zauważ, że północni Słowianie - ludzie z Połnocnej Polski i Rosji są trochę
inni. Nie dają się glajszachtować kulturze łacińskiej i siedzi w nich jeszcze
wspomnienie czasów, kiedy jako chąśnicy chodzili na wiciądz, więc z tą
łagodnością Słowian to też nie do każdego tylko zależy do kogo.

4. Data: 2016-02-11 19:22:37

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
> wspomnienie czasów, kiedy jako chąśnicy chodzili na wiciądz, więc z tą
> łagodnością Słowian to też nie do każdego tylko zależy do kogo.

Może jemu chodziło o gościnność szlachty przed rozbiorami.
Co niby taka szlachta miała do roboty?
Chłopa pilnować, w chuja walić i balować.

5. Data: 2016-02-14 17:30:36

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"pinokio" <p...@n...adres.pl> wrote in message
> [...]
> Traktują inne narodowości jak podludzi.
> Czy to przypadek, że Chrześcijaństwo zakorzeniło się właśnie w ludach

Czy możesz mi wyjaśnić dlaczego nie widzisz Chrześcijaństwa
na ziemiach zamieszkałych przez Anglosasów czy Germanów?
Bo według moich obserwacji w Wielkiej Brytanii i Niemczech
jest sporo różnych ugrupowań religijnych zaliczających się do
grupy chrześciajńskiej, z liczną reprezentacją nawet katolików
na terenach Irlandii. Więc nie bardzo rozumiem co sugerujesz...
Całą Europa jest w praktyce zakażona wirusem chrześcijaństwa
i ciężko jest się pozbyć tej zarazy od setek/tysięcy lat...

nadludzie i podludzie
Re: Przedstawiamy państwu imigranta
Re: Przedstawiamy państwu imigranta
Bankructwo
Rząd PiS chce prześwietlić spółkę Zygmunta Solorza-Żaka