Schizofrenia paranoidalna.

1. Data: 2001-11-16 00:34:43

Temat: Schizofrenia paranoidalna.
Od: "kyokpae" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam do grupowiczów pytanie. Jak się toto paskudztwo leczy? Czy są jakieś inne
metody niż terapia farmakologiczna? Jak bardzo jest ta terapia skuteczna (albo
nieskuteczna) i na czym opiera się działanie leków? Wie ktoś? Z góry dziękuję za
informacje.

1. Data: 2001-11-16 11:16:15

Temat: Re: Schizofrenia paranoidalna.
Od: "Piotr Wołowik" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

[...]
=>
=> --

swiatowy nestor od spraw schizofreni, slawny pan A. Kepinski, poswiecil
swoje zycie aby zglebic ten problem i wszystko jest w jego bardzo wielu
ksiazkach, a podejscie mial bardzo interesujace wzgledem relacji
"lekarz-pacjent" i na tym bazowala jego skutecznosc z ktorej zaslynal.

Mimir

1. Data: 2001-11-16 15:18:53

Od: "mike12" <m...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

NTG
spytaj pierwszego lepszego psychiatre ......

lub zaloz pl.sci.psychiatria

1. Data: 2001-11-16 16:28:18

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9t1nlj$qmd$1@news.tpi.pl>, k...@p...onet.pl says...
> [...]
> nieskuteczna) i na czym opiera się działanie leków? Wie ktoś? Z góry dziękuję za

WSZYSTKO zalezy od konkretnego przypadku.
Wyleczenia sie raczej nie uzyskuja - tylko remisje.

Tak ze udzielenie tu pelnej odpowiedzi przy takiej ilosci danych jest po
prostu niemozliwe.
Leczy sie "wszystki co sie da": farmakoterapia, psychoterapia,
fizykoterpia (hmmm...).

Pożegnanie
Warszawa/Żabieniec - 8.12.2001?
swiat astralny