Ściaga

41. Data: 2004-06-01 10:22:40

Temat: Re: Ściaga poprawka
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Łukowski " <t...@i...pl> napisał w wiadomości
news:010001c447ac$a0415640$3e01a8c0@GK.INCOVERITAS.P
L...

> [...]

Rogacz i tyle! Przecież nazewnictwo nie jest takie ważne;-)

Pozdrawiam, Basia.

42. Data: 2004-06-01 13:07:49

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> Czy to może - pytam z czystej niepowstrzymanej ciekawości - preparaty
> robione z użyciem rogu jelenia?
>
> Pozdrawiam, Basia.
>
> To jest pięć podstawowych preparatów które wkłada się do pryzmy
kompostowej.Jeden znich robiony jest w rogu krowy,samicy która
cieliła się. Następny z krwawnika,umieszczonego w pęcherzu jelenia
samca marki wyz[?],ten pęcherz wypreparowany razem...tam dalej
to sam realizm z naturalizmem.Zrezygnowałem z tego typu uprawy
nawet jej nie zaczynając.Skąd wziąć pryzmę,aby co 1,5 m wsadzić
kluchę preparatu.A tych parobków do mieszania pryzmy skąd nabrać?
tak to wygląda.Sama filozofia jest ciekawa -Stainer ,Bławatska,
magia. Mirzan

43. Data: 2004-06-01 13:29:00

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz Łukowski " <t...@i...pl> wrote in message
L...

> Alez Basiu, ten zwierz z rogiem na nosie to nie jelen. Moze troche bestia do
> jelenia zblizona pokrojem ale w szczegolach nieco rozna :-)

Ja sadze, ze niezbedny jest rog duporozca.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

44. Data: 2004-06-01 13:54:52

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nawet jej nie zaczynając.Skąd wziąć pryzmę,aby co 1,5 m wsadzić
> kluchę preparatu.A tych parobków do mieszania pryzmy skąd nabrać?

Z tego wszystkiego to dysponuję jedynie parobkiem, a właściwie
parobkinią:-)))))

Pozdrawiam, Basia.

45. Data: 2004-06-01 17:13:20

Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przecież nazewnictwo nie jest takie ważne;-)

> Pozdrawiam, Basia.

Nareszcie oprócz dziegciu jakiś plasterek miodu na Mirzanowe serce.

Pozdrawiam z ulgą
skryba

46. Data: 2004-06-01 21:20:32

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z tego wszystkiego to dysponuję jedynie parobkiem, a właściwie
> parobkinią:-)))))
>
> Pozdrawiam, Basia.

We własnej osobie:-)))

Pozdrawia śmiesznie boletus

47. Data: 2004-06-01 21:51:55

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przecież nazewnictwo nie jest takie ważne;-)

> Nareszcie oprócz dziegciu jakiś plasterek miodu na Mirzanowe serce.
>
> Pozdrawiam z ulgą
> skryba

Mirzanowi nie miód, a kasiora potrzebna;-)

Pozdrawia pilnie boletus

Kolumny do ogrodu
Jak podlac kwiatki zdalnie...
Grupa o kwiatach?