Sejfy

1. Data: 2003-07-31 06:45:07

Temat: Sejfy
Od: Jacek Cybulski <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiecie moze co warto kupic?
Chcialbym nabyc "szafkę" tak zeby miala ze 40 cm. wysokosci, bylo ją w miare ciezko
otworzyc i zeby byla
tania ;-)))))
Nie wiem jakie zamkniecie: sam zamek z kluczem czy moze polaczony z kodem lub
szyfrem? Jaki producent?

Pozdrawiam,
Jacek

1. Data: 2003-07-31 07:00:05

Temat: Re: Sejfy
Od: "Stefan Siudalski" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Cybulski" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tania ;-)))))
> Nie wiem jakie zamkniecie: sam zamek z kluczem czy moze polaczony z kodem

trochę informacji jest na http://siudalski.republika.pl/sejfy.htm
SJS

1. Data: 2003-07-31 07:28:36

Od: "Janusz K" <a...@o...pl (zmien 7 na 6 - antyspam)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Cybulski" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Nie wiecie moze co warto kupic?

Witam!
Mnie znajomy slusarz zrobil taka metalowa szafke (balcha 5mm), zamek dalem
standardowy Gerdy (jak zamek bedzie za dobry, to rozpruje scianke katowka).
Zastanow sie lie warta bedzie zawartosc sejfu i przed kim ma chronic-
gowniarz, czy pijaczek nie otworzy najprostrzego zamka (zreszta dla tego
ostatniego taka skrzynka ma wartosc jako zlom :-)), a specjalista przyjdzie
tylko po cos konkretnego i bedzie przygotowany. No chyba, ze chcesz
zastosowac "cyganski" sposob na zlodzieja - w widocznym miejscu ciezki (ale
dajacy sie wyniesc) sejf (pusty) a rzeczy wartosciowe schowane gdzie indziej
:-)

Pozdr.
Janusz

1. Data: 2003-08-02 17:39:29

Od: "vpw" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz K" <a...@o...pl (zmien 7 na 6 - antyspam)> napisał w
wiadomości news:bgag5b$3fo$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
(ale
> dajacy sie wyniesc) sejf (pusty) a rzeczy wartosciowe schowane gdzie

Taka metode polecali mi nawet w powaznym sklepie z sejfami. Kupic dwa sejfy,
z tym, ze jeden bedzie mial byle co w srodku. Bardziej jednak tlumaczyli, ze
coraz wiecej jest zuchwalych kradziezy, gdy z pistolete przy glowie trudno
jest sejfu nie otworzyc. Wtedy otwieramy sejf z mala iloscia kasy i
oddajemy. Pewnie i tak odstrzalem sie to skonczy ale dla rodziny cos w
drugim zostanie ;)

vpw

1. Data: 2003-08-04 15:47:20

Od: Jacek Cybulski <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest sejfu nie otworzyc. Wtedy otwieramy sejf z mala iloscia kasy i
> oddajemy. Pewnie i tak odstrzalem sie to skonczy ale dla rodziny cos w

Niesmacznie to wyglada ale pewnie masz rację :-(

Pozdrawiam,
Jacek

1. Data: 2003-08-05 22:10:27

Od: "Janusz K" <a...@o...pl (zmien 7 na 6 - antyspam)> szukaj wiadomości tego autora

> Niesmacznie to wyglada ale pewnie masz rację :-(

Problem w tym, ze przecietnego zlodzieja zawartosc mojego sejfu mocno
zdenerwuje- gotowki jest tam moze na drobne zakupy, a z dokumentow niewiele
zrobi. I wtedy rzeczywiscie moze skonczyc sie odstrzalem :-(
A moze lepiej trzymac jakas gotowke dla uspokojenia zlodzieja?

Pozdr.
Janusz

1. Data: 2003-08-07 06:37:21

Od: Jacek Cybulski <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zrobi. I wtedy rzeczywiscie moze skonczyc sie odstrzalem :-(
> A moze lepiej trzymac jakas gotowke dla uspokojenia zlodzieja?

No pewnie, a moze lepiej zostawiac samochod pod domem z kluczami na dachu... ;-)

Pozdrawiam,
Jacek

1. Data: 2003-08-07 11:12:03

Od: "Janusz K" <a...@o...pl (zmien 7 na 6 - antyspam)> szukaj wiadomości tego autora

> No pewnie, a moze lepiej zostawiac samochod pod domem z kluczami na
dachu... ;-)

Tiaa, ale wez pod uwage, ze dla przecietnego zlodziejaszka-bandyty cos
takiego jak bank jest pojeciem abstrakcyjnym. Nie wiem do czego moze sie
taki ktos posunac, zeby wydusic z domownikow gdzie sa schowane te pieniadze?
No bo jak jest dom, samochod itp. to w sejfie lub gdzie indziej musi byc
taaaaka gotowka. Z powyzszym nieco teoretyzuje- moze nie mam racji, ale
wydaje mi sie to prawdopodobne.

Pozdr.
Janusz

1. Data: 2003-08-09 11:52:06

Od: Jacek Cybulski <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Okej, jak masz DOM, samochod lub dwa to wtedy faktycznie pan zlodziej moze Ciebie
"pomeczyc" w celu
wyrwania kasy, moze tak latwo nie uwierzyc ze tak zupepelnie bez gotoweczki
mieszkasz.
Natomiast jeśli mieszkasz w bloku... to chyba inna sprawa, tu nikt nie będzie tak
szalał...

Pozdrawiam
Jacek

> [...]
> No bo jak jest dom, samochod itp. to w sejfie lub gdzie indziej musi byc
> taaaaka gotowka. Z powyzszym nieco teoretyzuje- moze nie mam racji, ale

wymiana weza zasilajacego w zmywarce
REMONTY MIESZJAŃ, BIUR, SKLEPÓW.
jak podłączyć płytę grzejną 400V ? [cross-post]
Gorenje KI 292 LA
Jak przyciemnic mosiadz?