Sekcja...

1. Data: 2004-12-28 16:16:43

Temat: Sekcja...
Od: NN <N...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy jakakolwiek placówka medyczna/akademicka pozwala na wstęp na sekcję
zwłok (przyglądanie się) osobom postronnym?

--
(o< -- NothiNg!
//\

2. Data: 2004-12-28 22:33:32

Temat: Re: Sekcja...
Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

NN wrote:
> Witam!
>
> Czy jakakolwiek placówka medyczna/akademicka pozwala na wstęp na
> sekcję zwłok (przyglądanie się) osobom postronnym?

zalezy na jaką, z medycyny sądowej to wątpie, a w zakladzie anatomii
patologicznej? mooooze.
ale tak szczerze to nie polecam, nic ciekawego. naprawde.

Adam

3. Data: 2004-12-28 23:35:34

Od: "KRzysiek" <a...@s...klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zalezy na jaką, z medycyny sądowej to wątpie, a w zakladzie anatomii
> patologicznej? mooooze.
> ale tak szczerze to nie polecam, nic ciekawego. naprawde.
>
> Adam

Potwierdzam :-/

Czlowiek po tym staje sie inny .......

Jak nie musisz to nie chodz. Ja nie posluchalem.

pozdr.
KRzysiek

4. Data: 2004-12-29 07:39:04

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zalezy na jaką, z medycyny sądowej to wątpie, a w zakladzie anatomii
> patologicznej? mooooze.
Też raczej nie. Musiałby być jakiś naprawdę sensowny powód.

--
Krzysiek, EBP
Kiedy słyszę 'kultowy' odbezpieczam rewolwer

5. Data: 2004-12-29 14:11:11

Od: "Grzegorz Iwanek" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NN" <N...@N...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Czy jakakolwiek placówka medyczna/akademicka pozwala na wstęp na sekcję
> zwłok (przyglądanie się) osobom postronnym?

czasami w zakladach anatomii organizowane sa swego rodzaju "wycieczki"
(zwykle dla mlodziezy szkolnej) , na ktorych to mozna sobie poogladac rozne
ciekawe eksponaty, preparaty itd.

6. Data: 2004-12-30 08:10:49

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Iwanek wrote:
> [...]
>>

> czasami w zakladach anatomii organizowane sa swego rodzaju "wycieczki"
> (zwykle dla mlodziezy szkolnej) , na ktorych to mozna sobie poogladac

ale to po muzeum danego Zakładu, . np we Wrocławiu piękne zbiory ma Zaklad
Anatomii Prawidłowej i Zakład Medycyny Sądowej.

Adam

7. Data: 2004-12-30 08:12:19

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof (Suzuki Kokushu) wrote:
> Też raczej nie. Musiałby być jakiś naprawdę sensowny powód.

moze, dawno sie tym nie interesowalem. natomiast jeszcze w liceum mialem
taki przedmiot jak 'Prawoznawstwo' (cokolwiek to oznacza) i w ramach tego
przedmiotu moglismy isc na sekcje sądową. poszlo nas chyba 4 osoby, naprawde
nic szczegolnego, a co wrażliwsi moga zaliczyc niezla traume...

adam

Co to może być?? Dicloduo nie pomaga =(
kaszel
Przedawkowanie magnezu?
Metaliczny smak w ustach
zastosowania rispoleptu / dziwna forma depresji