Sekret Krystiana

1. Data: 2002-03-09 16:09:11

Temat: Re: Sekret Krystiana
Od: KOMINEK <k...@k...hti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mania (m...@a...pl) napisa?(a):

> kminku

mniu

> proponuje Ci jednak byô podzielil sie z nami
> treôci? swoich marzen sennych ;) to moze byc
> bardzo interesuj?ce z psychologicznego punktu widzenia

Ostatnio snia mi sie same gole kobiety.
Co to moze oznaczac ?;-)
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...hti.pl

Uczcie się przodujšcych radzieckich metod pracy !

1. Data: 2002-03-09 16:43:11

Od: "Mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KOMINEK <k...@k...hti.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:X...@1...0.0.1...
> Mania (m...@a...pl) napisa?(a):

> mniu

> Ostatnio snia mi sie same gole kobiety.
> Co to moze oznaczac ?;-)
~~
yhm....
to bardzo interesujące,
może chciałbyś coś dodać?

1. Data: 2002-03-09 18:02:03

Od: KOMINEK <k...@k...hti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mania (m...@a...pl) napisa?(a):

> yhm....
> to bardzo interesuj?ce,
> moze chcialbyô coô dodac?

Tak, dwie blondynki i jedna brunetke ;-)
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...hti.pl

Najtrudniejszy jest koniec miesiaca. Zwlaszcza trzydziesci ostatnich dni

1. Data: 2002-03-09 20:39:43

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad"

[cut]

> No dobra, czas już chyba kłaść się do łóżka. Rano pewnie dostanie mi się
od
> co niektórych za długość tego postu :)

Nie oceniamy ilości (od tego jest statystyka) tylko jakość i łatwość
czytania postu.

> jeśli przytoczę na koniec te oto słowa, będące częścią Desideraty:
"Słuchaj
> tego, co mówią inni, nawet głupcy i ignoranci - oni też mają swoją
> opowieść."

Prawdziwe MEMENTO życiowe ;)
Ja należę do osób, które są obdarzane zaufaniem i darowane są mi wszelakie
opowieści. W pociągu nie zdarzyło się, abym podróżowała bez towarzystwa
obcych mi osób. Nie znam powodów takich zachowań, bo oceniam siebie zupełnie
inaczej. Większość osób odczuwa potrzebę mówienia czy nawet tylko obecności
drugiej osoby !!! Opowieści bywają rozmaite - ciekawe, nudne, prawdziwe,
śmieszne ale jest kontakt z człowiekiem i to ważne.
BTW często ostatnio dosiadają się do mnie młodzi i piękni chłopcy, aby
porozmawiać. Nadmienię, że nie jestem szczególnie fizycznie atrakcyjna i
ubieram się na "szaro" Czy to już oznaka starości? serio pytam, bo psychika
chłopaków troszkę dla mnie obca.
Troszkę mnie to szokuje :-||
Masoneczka vel Ania

1. Data: 2002-03-10 01:16:40

Od: "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"KOMINEK" <k...@k...hti.pl> wrote in message
> Ostatnio snia mi sie same gole kobiety.
> Co to moze oznaczac ?;-)
> --
> KOMINEK [uowca uosi]

"snil mi sie freud.. co to znaczy?"
s. j. lec

--
Men are from earth. Women are from earth. Deal with it.

1. Data: 2002-03-10 08:51:33

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vanilla sky"

> "snil mi sie freud.. co to znaczy?"

Jeśli mnie pamięć nie myli to sekret Krystiana nie miał związku z
interpretacją snów. IMO postać niewiele oznacza tylko jej gesty, słowa i
czyny :-))) W jakim był wieku i jak był ubrany?

Masoneczka vel Ania

1. Data: 2002-03-10 14:22:42

Od: "Vesemir" <v...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EvaTM" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Vesemir" <v...@z...com> napisał w wiadomości

> Wiem, że my się rozumiemy, Ves..
> i nie trać nigdy nadziei !:)

Evciu ja postanowiłem się odciąć od neta na miesiąc. Bedę dostępny
jedynie przez via mail i bdzie mi się nudziło, więc pisz do mnie jak
najczęściej. Staram się poradzić sobie z własnymi ułomnościami :) Maila
znasz

Ves

1. Data: 2002-03-10 14:52:55

Od: "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Masoneczka" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> interpretacją snów. IMO postać niewiele oznacza tylko jej gesty, słowa i
> czyny :-))) W jakim był wieku i jak był ubrany?

to byll cytat (cudzyslow i nazwisko chyba cos mowia:)
taki zart stanislawa jerzego leca.. uwazam ze przedni...
tak mi sie skojarzylo po prostu...:)

waniliowa

--
Men are from earth. Women are from earth. Deal with it.

1. Data: 2002-03-10 14:57:25

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vesemir" :

> Evciu ja postanowiłem się odciąć od neta na miesiąc.

Dobry pomysł, Ves ! :)

> Bedę dostępny
> jedynie przez via mail i bdzie mi się nudziło, więc pisz do mnie jak
> najczęściej. Staram się poradzić sobie z własnymi ułomnościami :) Maila
> znasz

Ok.:)
Napisz jak będziesz chciał pogadać.
Trzymam kciuki !:)
E.

1. Data: 2002-05-15 11:41:47

Od: "D@n!el" <d...@e...org.pl_NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

ech

statystyka
zasychanie w gardle podczas rozmowy z dziewczyną
empatia
Jak miłość próbuje wytłumaczyć psychologia?
Wskaźniki rozwoju...