zasychanie w gardle podczas rozmowy z dziewczyną

1. Data: 2002-03-08 21:34:34

Temat: zasychanie w gardle podczas rozmowy z dziewczyną
Od: <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy rozmawiam z dziewczyną, którą chcę poderwać, to zasycha mi w gardle.
Kiedy rozmawiam z kolegami, to jest normalnie, ale kiedy rozmawiam z tą
dziewczyną, to mi zasycha w gardle. Proszę o jakieś wypowiedzi, o propozycje
itd.
Sądzę, że jest to z tego powodu, że mi bardzo zależy, żeby dobrze wypaść.
(mam 15 lat)
Pozdrawiam smb-sth

1. Data: 2002-03-08 23:54:30

Od: "spider" <s...@e...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@w...pl>

> ale kiedy rozmawiam z tą
> dziewczyną, to mi zasycha w gardle. Proszę o jakieś wypowiedzi, o
propozycje
> itd.

To jeden z objawow zakochania czy zauroczenia (zalezy jak kto nazwie).

--
spider.
s...@p...bydg.pl

1. Data: 2002-03-09 09:07:00

Od: SiNuS <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W teczce dla osoby "<s...@w...pl>" możemy przeczytać:

> Kiedy rozmawiam z dziewczyną, którą chcę poderwać, to zasycha mi w gardle.

Bierz ze sobą soczek i daj jej też coś powiedzieć ;-)

--
.---[ SiNuS ]------------[ GG#1116470 ]---.
| http://www.enter.net.pl/www/piotr.front |

1. Data: 2002-03-09 09:47:56

Od: k...@w...pl (koryntianin) szukaj wiadomości tego autora

> From: spider
> To jeden z objawow zakochania czy zauroczenia (zalezy jak kto nazwie).

Niezupelnie. IMO suchosc w gardle jest oznaka stresu. O sposobach radzenia
sobie ze stresem juz tu wiele napisano.

koryntianin

1. Data: 2002-03-09 10:16:43

Od: "GrzegorzG" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mozesz sie ugryzc w koniec jezyka, wtedy slinianki zaczynaja produkowac
sline i wzrasta od razu komfort mowienia :)
--
Pozdrowienia
GrzegorzG

1. Data: 2002-03-09 11:26:02

Od: "spider" <s...@p...bydg.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik koryntianin <k...@w...pl>
> Niezupelnie. IMO suchosc w gardle jest oznaka stresu. O sposobach radzenia
> sobie ze stresem juz tu wiele napisano.

Myslisz? Mnie bylo sucho w gardle tylko przy rozmowie z niektorymi
dziewczynami. Dlaczego sie nie stresowalem w innych sytuacjach w ten sposob?
Byc moze to stres, ale to, ze wystepuje on tylko przy niektorych osobach
chyba cos oznacza?

--
spider.
s...@p...bydg.pl

1. Data: 2002-03-09 18:16:28

Od: "Forgoth" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciesz sie ze nie jestes tak zestresowany, ze nie mozesz wymowic prawidlowo
slow :)

Piotr

1. Data: 2002-03-09 18:27:55

Od: <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciesz sie ze nie jestes tak zestresowany, ze nie mozesz wymowic prawidlowo
> slow :)

Słowa mogę wymówić, ale zdania nie. Nie mogę dobrze złożyć zdania,
szczególnie tego pierwszego, jak zaczynam rozmowę, ale dalej (czyli podczas
rozmowy) jest już lepiej.

1. Data: 2002-03-09 19:15:13

Od: k...@w...pl (koryntianin) szukaj wiadomości tego autora

> From: spider
> Myslisz? Mnie bylo sucho w gardle tylko przy rozmowie z niektorymi
> dziewczynami. Dlaczego sie nie stresowalem w innych sytuacjach w ten
sposob?

IMO w zyciu codziennym jest niewiele sytuacji tak stresujacych jak rozmowa z
dziewczyna, na ktorej Ci zalezy :). A ilosc roznych reakcji na stres i ich
kombinacji jest ogromna - na kazda systuacje Twoj organizm moze zareagowac
inaczej.

> Byc moze to stres, ale to, ze wystepuje on tylko przy niektorych osobach
> chyba cos oznacza?

IMO oznacza, ze Ci zalezy. Dlatego sie denerwujesz.

koryntianin

1. Data: 2002-03-10 15:17:34

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

<s...@w...pl> napisał w wiadomości news:3c892d17$1@news.vogel.pl...
> Kiedy rozmawiam z dziewczyną, którą chcę poderwać, to zasycha mi w gardle.
/.../
> (mam 15 lat)
> Pozdrawiam smb-sth

A to już jest zupełnie niezależne od wieku;)).
Wypróbuj sposób podany przez GrzegorzaG.
Wypróbowałam na razie "na sucho" ;)) - chyba działa.
Eva

empatia
Jak miłość próbuje wytłumaczyć psychologia?
Wskaźniki rozwoju...
Rodziny... homoseksualne
OT. Noc z Agnieszką Osiecką w Trójce