Seks jest grzecham .

1. Data: 2001-08-20 04:09:26

Temat: Seks jest grzecham .
Od: "\(Turbos\)" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak drogie Panie, seks to grzech. To okropny grzech! Niesamowicie okropny
grzech i obrzydlistwem w dodatku. Seks jest niesamowicie o....Dobra starczy
wprowadzenia bo mi sie przymiotniki skacza.
A BOG to wszystko widzi! ON widzi ze najwarzniejsze w zwiazku uznajecie
zaspokojenie seksualne i gotowe jestescie szukac tego 'jedynego' partnera
metoda prub i bledow[a potem go eksploatowac az sie znudzi i trzeba bedzie
szukac nastepnego powaznego zwiazku]. To niepowarzne. Zaspokojenie seksualne
uwarzacie za warunek konieczny szczescia; mylicie sie, w ten sposob
szczescia nieznajdziecie zapchacie sie tylko jego substytutem. Pogon za
uciecha cielesna zamyka wam oczy. Seks waszym sensem zycia, zalosne.
Bog to widzi. Wina wasza straszna i spotka was za nie odpowiednia KARA
BOSKA.Tu na tym swiecie, najobrzydliwszym ze swiatow. Kara w dzien w dzien,
rozczarowania, strata forsy, brak czasu i snu. Tak kara Te male obrzydliwe
kreatury, wasze dzieci. Lecz najpierw ciaza, byscie sie psychicznie na te
nieszczescie przygotowaly , a potem porud niczym przywitanie w piekle.
No i niech wam sie niezdaje ze mozecie oszukac BOga, poprzez seks
oralny, analny i prezerwatywy o nie, czy wam sie zdaje ze mozecie zrobic w
chuja BOGA? KIm wy jestescie? Pyłem jesteście. Przy okazji pragne zaznaczyc
ze seks oralny i analny to jeszcze gorszy grzech niz sam seks. A seks z
prezerwatywom jest jeszcze od nich o 100 razy gorszy.
Wspomnialem juz o seksie oralnym, to powinienem uzasadnic ze jest on
grzechem. Z racji tego ze pewni heretycy twierdzili 'ze kiedy kobieta uzywa
swych czesci oralnych w seksie to niejest to wcale niepopelnia grzechu, bo
niesprawia jej to przyjemnosci ,a bez przyjemnosci niema grzechu.' To
falszywe twierdzenie, one to poprostu to uwieliaja, mowie wam. A najbardziej
to lubia lykac sperme(chyba z uwagi na grak witamin). A gdyby jeszcze
przyjemnosc w seksie oralnym niestarczyla za grzech to trzeba wiedziec ze
kiedy kobieta lyknie sperme, to popelnia kanibaizm i morderstwo, a kiedy
kobieta wypluje to popelnia grzech adopcji.
Prezerwatywa. Niepodlega dyskusji ze nieludzkim jest zmuszanie
menszczyzny do zakladania tych ciasnych, , utrudniajacych odychanie kaftanow
na falusa. W dodatku te niewygodne opakowania uniemożliwiają czerpanie
jakiejkolwiek przyjemności z kontaktów z drugim człowiekie. [tu za drugiego
czlowieka uznaje kobiete, w drodze wyjątku, żeby potem niedomówin niebyło].
A wiec podsumowujac to cale zlo, grzech i zepsucie na tym swiecie jest
przez kobiety. to one namawiaja do zlego.
Dlatego jak jakas juz dorwiecie to wskakujcie na nia przynajmniej raz na
dobe

1. Data: 2001-08-20 21:19:39

Temat: Przepraszam za Seks jest grzecham .
Od: "\(Turbos\)" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, niewiem czemu mi sie wysylanie zapetlilo.

1. Data: 2001-08-20 21:30:41

Temat: Re: Seks jest grzecham .
Od: "Ewa" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chętnie zasponsoruję ci słownik ortograficzny.

1. Data: 2001-08-20 22:35:55

Temat: Odp: Seks jest grzecham .
Od: "krzysztof\(ek\)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa" <t...@b...wroc.pl> napisał(a) :

> Chętnie zasponsoruję ci słownik ortograficzny.

Przeciez chlopak ma polska wersje OE.

Wystarczy kliknac na przycisk "Pisownia". Dla mniej kumatych jest tam
"haczyk" i literki ABC.

Powinien sie zorientowac...

krzysztof(ek)

1. Data: 2001-08-23 02:30:40

Od: "\(Turbos\)" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <t...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> Chętnie zasponsoruję ci słownik ortograficzny.

Hura sponsor! Ktos wreszczie docenil moje filozoficzne rozprawy. Chetnie
przyjme. mam nadzieje ze to niebyly tylko trefne deklaracje tylko dlatego ze
niemasz w temacie nic do powiedzenia.

1. Data: 2001-08-23 02:35:42

Od: "\(Turbos\)" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krzysztof(ek)" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

A skad ty mozesz wiedziec pod jakimi programami pisze swoje teksty?
Powiem ci ze wiekszosc pisze pod wordem. A moze wysylam je do znajomego zeby
to poslal na usernet?(bo jak bym wysylal sam to bym mugl zginac).

> Przeciez chlopak ma polska wersje OE.
>
> Wystarczy kliknac na przycisk "Pisownia". Dla mniej kumatych jest tam
> "haczyk" i literki ABC.
>
> Powinien sie zorientowac...

Powinienes sie zorientowac ze w polskiej wersji OE niema slownika
ortograficznego, trzeba go kupic lub ukrasc. Jest w pakiecie offica. Powiedz
ukradles czy kupiles polskiego offica? Podpowiem ze jak zaplaciles mniej niz
100 zl to byla kradziez.

1. Data: 2001-08-23 19:46:50

Od: "krzysztof\(ek\)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "(Turbos)" <t...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

> A skad ty mozesz wiedziec pod jakimi programami pisze swoje teksty?
> Powiem ci ze wiekszosc pisze pod wordem.

Wiec kup sobie polska wersje.
Albo dokup polski slownik.

A moze wysylam je do znajomego zeby
> to poslal na usernet?

W sumie po Tobie to sie mozna wszystkiego spodziewac.
Nie mozesz sam wyslac, skoro i tak masz dostep do internetu?

(bo jak bym wysylal sam to bym mugl zginac).

Mozesz rozwinac te mysl?

> Powinienes sie zorientowac ze w polskiej wersji OE niema slownika
> ortograficznego, trzeba go kupic lub ukrasc. Jest w pakiecie offica.

A widzisz nie wiedzialem.
Instalowalem Office'a od razu po zainstalowaniu Windowsów.

netto czy brutto?

krzysztof(ek)

1. Data: 2001-08-24 01:32:36

Od: "\(Turbos\)" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "(Turbos)" <t...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

> Wiec kup sobie polska wersje.
> Albo dokup polski slownik.

Niepowazny toz to kosztuje tyle ze bym se mugl 3 kobiety kupic, i to takie
dobre.
A pozatym to z zasady nieinstaluje slownikow. Bo one ograniczaja jezyk i
myslenie, po drugie ludzie sa godni zebym pisal do nich bezposrednio...

> A moze wysylam je do znajomego zeby
>
> W sumie po Tobie to sie mozna wszystkiego spodziewac.
> Nie mozesz sam wyslac, skoro i tak masz dostep do internetu?

Moge ale nielubie usernetu, poniewaz tu sie za duzo chamow spotyka, a ja
jestem bardzo wrazliwa jednostka.

> (bo jak bym wysylal sam to bym mugl zginac).
>
> Mozesz rozwinac te mysl?

Kazdy post ma ip kompa, potym mozna dojs do numeru fonu, a po drucie do
telefonu i jego wlasciciela i go zlikwidowac. W ten sposub oni mnie
nieznajda tak szybko, najpierw beda musieli zatorturowac mego kumpla.

> A widzisz nie wiedzialem.
> Instalowalem Office'a od razu po zainstalowaniu Windowsów.

Ok, ale jak bys przeczytal calegodo offica i do outloka wszystkie
copyringchy to bys to wiedzial. Jak sie mozesz tak zaniedbywac, przeczytaj
to i powiedz czego sie ciekawego dowiedziales.

A siudme to?

1. Data: 2001-08-24 19:55:38

Od: "krzysztof\(ek\)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niepowazny toz to kosztuje tyle ze bym se mugl 3 kobiety kupic, i to
takie
> dobre.

Na 3 dobre to bys wydal wiecej niz na calego Office'a.

> A pozatym to z zasady nieinstaluje slownikow. Bo one ograniczaja jezyk
> myslenie, po drugie ludzie sa godni zebym pisal do nich
bezposrednio...

Fakt. Jezeli maja Ci Twoje myslenie jeszcze bardziej ograniczyc, to
lepiej juz nie kupuj ;-)

> Moge ale nielubie usernetu, poniewaz tu sie za duzo chamow spotyka,

:-o
Spojrz w ...
... nie - powstrzymam sie od komentarzy ;-)

a ja
> jestem bardzo wrazliwa jednostka.

Co Ci jednostko (Turbos) nie przeszkadza obrazac innych

> [...]
> telefonu i jego wlasciciela i go zlikwidowac. W ten sposub oni mnie
> nieznajda tak szybko, najpierw beda musieli zatorturowac mego kumpla.

chcesz o tym porozmawiac? ;-)

> Ok, ale jak bys przeczytal calegodo offica i do outloka wszystkie
> copyringchy to bys to wiedzial. Jak sie mozesz tak zaniedbywac,
przeczytaj
> to i powiedz czego sie ciekawego dowiedziales.

moze nastepnym razem...

> A siudme to?

siudme to troche wiecej niz szuste.

ale mniej niz usme

krzysztof(ek)

1. Data: 2001-08-26 07:23:46

Od: "\(Turbos\)" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "(Turbos)" <t...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

> takie
>
> Na 3 dobre to bys wydal wiecej niz na calego Office'a.

E chyba nic niewiesz o kupywaniu panienek.
Pewnie brales za darmo.;-)

> a ja
>
> Co Ci jednostko (Turbos) nie przeszkadza obrazac innych

Czyzbym ciebie obrazil? Nawet niechcialem tego zrobic, za wrazliwy jestes.

> chcesz o tym porozmawiac? ;-)

Nie ale jeszcze powiem slowa mossad i zydomasoneria.

> siudme to troche wiecej niz szuste.
>
> ale mniej niz usme

A doslownie nie kradnij.
Pzodrawaima

Zaplace za troche informacji od psychiatry
Polkule mozgu, a muzyka
Jak sie czuje samotny facet ?
dziwny związek, cd <ingerencja w życie ukochanej>
Czy jest ktoś kto mógłby przyznać....