Seks końca świata

1. Data: 2001-10-11 21:04:45

Temat: Re: Seks końca świata
Od: Joanna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 9q51e7$crj$...@h...uw.edu.pl, defric at d...@w...pl wrote on
11-10-01 23:04:

> a więc:
> podświadome spełnianie naszego podświadomego sensu - prokreacja?
> czy chęć poczucia bliskości, właśnie zapewnienia sobie złudnego
> p. bezp.?

my jedno, a ta d.... natura z wielkim brzuchem drugie:)))
samolubne geny w samotnych cialach:(
oczywiscie to jedna z hipotez

> dzienks
> pozdry
> defric :o)

no i ja Ciebie:)))
Jo.

1. Data: 2001-10-11 21:24:38

Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna" <c...@p...onet.pl> wrote in message
> in article 9q4t93$b2h$...@h...uw.edu.pl, defric at d...@w...pl wrote on
> 11-10-01 21:53:

[cut]
Chyba mam instynkt umierania w ciszy i w samotnosci - w lesie, z dala od
> stada. Nie wiem zreszta - nigdy nie probowalam. To pewnie zmanierowane
> jedynie hipotezy.
> pozdr.
> Jo.

Kiedyś też miałem takie wyobrażenie, że zanim stanę się na to zbyt
zniedołężniały, wejdę na Krzyżne i tam, na upatrzonej półeczce skalnej nad
przepaścią zemrę sobie w ciszy, spokoju i samotności, ale chyba już mi
przeszło.:-)

Myślę, że teraz chętnie zanurzyłbym się w jakieś szaleństwo, może być
wyuzdany seks, rave party, biczowanie sie nago na ulicach, dragi jak
najbardziej (oby tylko końca świata nie odwołali w międzyczasie :-)

Pozdri

S.

Przezorność: brzydka stara panna,
której schlebia nieudolność.

William Blake "Przysłowia piekielne"

1. Data: 2001-10-11 21:42:55

Od: Joanna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 9q52u0$r28$...@n...tpi.pl, Marsel at i...@w...pl wrote on
11-10-01 22:56:

> Ja rozumiem ze nasze zachowanie to częśc składowa ogólnej paniki,
> ale czy musimy wszystkiemu ulegać bezkrytycznie?
> Moim zdaniem to' brudnej wody' komercha i tyle; paru dupków dorwało sie
> tematu który łatwo dziś sprzedać. łatwo sprzedać - łatwo kupić.
> Ja dziękuję.
>
> Marsel

o nie, nie zamkniesz tej puszki tak latwo - o dziwo z badan wynika (nie
podam zrodla), ze wojny, poczucie zagrozenia, skutkuja demograficznymi
wyzami. Paradoksalnie, ale jednak.
pozdr.
Jo.

1. Data: 2001-10-11 21:45:37

Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsel" napisał w wiadomości:

/ciach/
> zlepek bardzo mocnych emocji wykorzystany do celow komercyjnych?
> jaka była rekalma na stonie obok?
> Ty też dałas się nabrać?
> ubiegłas tym razem Dariusza..
/ciach/

*I niestety muszę Cię rozczarować:

1. Facet, z którym spędziłam wiele lat wspólnego życia
zawsze twierdził, że gdyby doszło do końca świata, on właśnie
ostatnie swe chwile wykorzystał by na sex. Temat ten był poruszany
nie ze względu na jakąś światową panikę, trendy, itp. lecz ze względu
na uczucie jakie nas łączyło. Pozwalało ono bowiem na wybieganie
w przyszłość, rysowanie planów, a także myślenie o pożegnaniu.
Zawsze mnie swą postawą szokował - nie mogłam się z nią zgodzić.
Nie w mojej sferze uczuć (teraz już mam wątpliwości).
Ponieważ temat był dla mnie "gorący"
2. rozmawiałam o tym z różnymi znajomymi facetami. A 90% z nich
przyjmowało identyczną postawę - czyli sex w ostatnich swych chwilach.
Nie wiem czemu ale jakoś ten temat mi się przewijał. Miesiąć - dwa temu
3. obejrzałam "Dogmę", gdzie jedna z postaci miała taki sam pogląd
i gdy doszło "do końca świata" za wszelką cenę chciała to zrealizować -
nie bacząc na latające wokół szczątki ludzkie. I teraz kiedy
4. przeczytałam o zachowaniach amerykanów - temat odżył.

pozdry
defric :o)

--
"Drzwi czyli drzwi do zamka czyli dziurka od klucza (może być przesłaiania
klapką). A więc zamek bez drzwi to zamek bez dziurki, ale z klamką,

1. Data: 2001-10-11 22:00:38

Od: Daga Gorczyńska <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna <c...@p...onet.pl> w artykule
news:B7EBDEFF.1EC91%chironia@poczta.onet.pl pisze...

> [...]
(nie
> podam zrodla), ze wojny, poczucie zagrozenia, skutkuja

A z drugiej strony (też nie podam źródła :)) skutkuje zwiększonym
wskaźnikiem samobójstw...
Co ciekawe, uczono mnie, że ilość samobójstw statystycznie znacząco
wzrasta po katastrofach samolotowych tudzież innych większych
katastrofach.... Dlaczego??

Pozdrawiam,
Daga

1. Data: 2001-10-11 22:03:15

Od: Joanna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 9q54o5$cqv$...@n...onet.pl, Daga Gorczyńska at z...@w...pl wrote
on 12-10-01 0:00:

> [...]
> Co ciekawe, uczono mnie, że ilość samobójstw statystycznie znacząco
> wzrasta po katastrofach samolotowych tudzież innych większych

Naturalna selekcja jednostek nieodpornych psychicznie?:)))
Jo.

1. Data: 2001-10-11 22:08:58

Od: Joanna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 9q55ba$cus$...@n...tpi.pl, Saulo at d...@p...onet.pl wrote on
12-10-01 0:12:

> "Daga Gorczyńska" <z...@w...pl> wrote in message
>>
> [cut]

> A takze po spektakularnych samobójstwach. Moda nie zna granic :-)
>
> Saulo

Exemplum docent:)))
J.

1. Data: 2001-10-11 22:12:09

Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-10-11 22:21:45

Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna" <c...@p...onet.pl> wrote in message
[cut]

> Exemplum docent:)))
> J.

No popatrz, a ja myslalem, ze to Verba docent, a exempla trahunt (?)
(pociagaja", w kazdym razie) ;-)

Sss
Otwórzcie szafy i mówcie do rzeczy!

(grafitti)
.

1. Data: 2001-10-11 22:27:58

Od: Joanna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 9q55tp$fp7$...@n...tpi.pl, Saulo at d...@p...onet.pl wrote on
12-10-01 0:21:

> No popatrz, a ja myslalem, ze to Verba docent, a exempla trahunt (?)
> [...]

a czy to nie wszystko jedno?
jak pociagaja, to i ucza - w kazdym razie po mistrzowsku skupiaja na sobie
uwage i prosza sie o nastepcow:)

J.

widac szafa juz stara i cosik skrzypi

Jak to bylo: wymienilam z wami mysli i teraz czuje sie pusta:)))
Szare komorki do wynajecia:)
Ide je dozywic.

Zdrowy psychicznie człowiek
borytm