Senator czy komandor??

1. Data: 2005-06-21 10:33:45

Temat: Senator czy komandor??
Od: "Artur" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Moze ktos napisze swoje opinie na temat tych dwoch firm. Jak ksztaltuja sie
ceny w obu tych firmach

2. Data: 2005-06-21 20:43:27

Temat: Re: Senator czy komandor??
Od: "Mała" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Moze ktos napisze swoje opinie na temat tych dwoch firm. Jak ksztaltuja sie
> ceny w obu tych firmach
Szczerze mówiąc to ani jedno ani drugie. Za zwykły pawlacz 120x45x60 w
Komandorze zawołali 800 pln, w Indeco tyle samo a w Senatorze 1100 złotych. Na
moje wielkie zdumione oczy pani z powalającą szczerością odpowiedziała, że to
obojętne jakiej wysokości byłby ten pawlacz bo oni drzwi tną z płyty o wysokości
2,5 metra a ja płacę za całą bo kto im potem taką obciętą płytę kupi. Zapomniała
tylko powiedzieć, że następny klient, który przyjdzie po pawlacz dostanie drzwi
obcięte z dalszej części tej samej płyty a zapłaci również za całą. Jak spytałam
czy w takim razie dostanę tą resztę płyty za którą rzekomo płacę Pani się bardzo
uśmiała i myślała, że żartuję. Fajnie.

Pozdrawiam,
Mała

3. Data: 2005-06-21 22:09:52

Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 6/21/2005 12:33 PM, Artur wrote:

> Witam
> Moze ktos napisze swoje opinie na temat tych dwoch firm. Jak ksztaltuja sie
> ceny w obu tych firmach
Przejdź się do sprzedawców i poproś o wycenę swojego projektu, to chyba
oczywiste? :-)
W moim przypadku Senator był znacznie tańszy od Komandora.

Michał

--
Michał Sobkowski, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

4. Data: 2005-06-22 06:41:42

Od: p0li <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O->Dnia 21-06-2005 22:43:27 niejaki Mała napisał:
> Szczerze mówiąc to ani jedno ani drugie.

potwierdzam

> Jak spytałam
> czy w takim razie dostanę tą resztę płyty za którą rzekomo płacę Pani się bardzo
> uśmiała i myślała, że żartuję. Fajnie.

a widzisz - ja w forpłycie tą resztę dostałem :)

--
P0zdrawiam
p0li p0li(at)poczta.onet.pl

5. Data: 2005-06-22 07:11:52

Od: "Mała" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a widzisz - ja w forpłycie tą resztę dostałem :)
A ja nie bo poszłam sobie i pawlacz zrobił mi ktoś inny :)
Tylko teraz pytanie... po co mi ta reszta płyty...?

pozdrowienia,
Mała

6. Data: 2005-06-23 08:05:32

Od: "robert" <r...@e...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie zapomniala!
Plyty sa na dlugosc 2,5 albo 2,6 metra!

Pozdrawiam
Robert.

> [...]
drzwi
> obcięte z dalszej części tej samej płyty a zapłaci również za całą.

pralka Gorenje WA 63121
Wąż odpływowy do pralki i dziwny kanał odpływowy
Meble na zamowienie
Wypoczynki firmy FLAIR
odstepne ??