Sens tworzenia związku

From: "Konop" <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Sens tworzenia związku
Date: Sat, 11 May 2002 16:57:53 +0200
Sender: k...@p...onet.pl@pg151.gliwice.sdi.tpnet.pl

Hej!!!

Mam pytanko. Proszę o Wasze opinie, być może zbudowane w oparciu o
własne doświadczenia. Czy istnieje możliwość, aby ta pierwsza miłość była tą
na całe życie??? Proszę o uwzględnienie tu różnego wieku (zakładamy, że
chłopak i dziewczyna są rówieśnikami...) od 14-15 lat, przez 17-18, aż po
29-30. A czy istnieje możliwość, aby związek stworzony w każdej z tych grup
wiekowych miał szansę przetrwać na zawsze. Oczywiście nie zakładam sytuacji
przedwczesnej śmierci. A tako poza tym, to czy (jeśli wasza odpowiedź brzmi
2x nie), to czy waszym zdaniem jest sens tworzenia związku tylko po to, aby
istniał przez kilka miesięcy, a potem się rozpadł raniąc co najmniej jedną
ze stron???

Pozdrawiam

Konop

PS Sorry, wiem, że ten styl pisania jest może zbyt "formalny" jeśli idzie o
miłość, ale taki jakiś mam dziś nastrój...