Sephora

1. Data: 2002-12-17 12:48:48

Temat: Sephora
Od: "agnwik" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co sądzicie o "Sephorze"?Są fajne perfumki 6 kolorów,po 60 zł.
Może jest jakis sklep internetowy?

AQA

1. Data: 2002-12-17 13:00:42

Temat: Re: Sephora
Od: "Madziarka" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agnwik" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> Co sądzicie o "Sephorze"?Są fajne perfumki 6 kolorów,po 60 zł.
> Może jest jakis sklep internetowy?
>
> AQA

Przyznam szczerze, ze nie znam tej marki kosmetykow i jeszcze jak na razie
nie zetknelam sie z nimi.
Jednak mam adres takiej strony.
Oto on: http://www.sephora.com
Mam nadzieje, ze oto Ci chodzilo?
Nie tak dawno byly na grupie poruszane tematy z nimi zwiazane, musisz
poszukac.

pozdrawiam
Magda

1. Data: 2002-12-17 13:04:48

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

agnwik wrote:

> Co sądzicie o "Sephorze"?Są fajne perfumki 6 kolorów,po 60 zł.
> Może jest jakis sklep internetowy?

to pewnie te malutkie pojemniczki z zapachami 'naturalnymi'? no
perfumami bym tego nie nazwala ;), ale zapaszki mile do pryskania moze
nawet siebie - tak na weekend, w ramach odpoczywania od perfum, do
ktorych sie przyzwyczajamy....
a inne rzeczy sephory - ja wyprobowalam i byly fajne: te zlote (srebrne,
kolorowe...) pylki do ciala, cienie do powiek, szminki (laqui i te
4-kolorowe w pudelkach) i serie do zmywania twarzy/demakijazu.

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2002-12-17 13:15:40

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anna" <a...@r...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> kolorowe...) pylki do ciala, cienie do powiek, szminki (laqui i te
> 4-kolorowe w pudelkach) i serie do zmywania twarzy/demakijazu.

A ta nowa (tzn jesienia byla nowa) seria kosmetykow do ciala?
Mam tabletki do kapieli i oliwke do ciala - miodzio!

Kaska

1. Data: 2002-12-17 13:34:41

Od: "Madziarka" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <s...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "anna" <a...@r...fm> napisał w wiadomości
>
> A ta nowa (tzn jesienia byla nowa) seria kosmetykow do ciala?
> Mam tabletki do kapieli i oliwke do ciala - miodzio!
>
> Kaska

Widzę, że te kosmetyki są naprawdę rewelacyjne :-)
A czy możecie mi powiedzieć gdzie w Poznaniu można je kupić? Jestem bardzo
zaciekawiona nimi. Tak je wychwalacie i też chciałabym się przekonać, czy są
takie dobre jak piszecie.

Dzieki i pozdrawiam.
Magda

1. Data: 2002-12-17 14:01:42

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 17 Dec 2002 14:15:40 +0100, Skakanka <s...@w...wp.pl> wrote:
:
: A ta nowa (tzn jesienia byla nowa) seria kosmetykow do ciala?
: Mam tabletki do kapieli i oliwke do ciala - miodzio!

polecam mleczko do ciala z serii brown. swietna konsystencja i super
przyjemny zapach.

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-12-17 14:40:41

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zaciekawiona nimi. Tak je wychwalacie i też chciałabym się przekonać, czy są

nie badzmy bezkrytyczne - paru osobom na przyklad nie pasowaly lakiery
do paznokci ;), ale maja ciekawe pomysly i ladne to i bubel na pewno
nie. a co do poznania - nie mam pojecia, niestety, gdzie jest sephora,
ich sklepy sa w duzych centrach handlowych, ale moze na ich stronie sa
wypisane lokalizacje...?
http://www.sephora.com

1. Data: 2002-12-17 14:49:46

Od: "Madziarka" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie. a co do poznania - nie mam pojecia, niestety, gdzie jest sephora,
> ich sklepy sa w duzych centrach handlowych, ale moze na ich stronie sa

Byłam na tej stronie ale z jezykiem obcym u mnie nie najlepiej. Musze
poczekać na męża.
Muszę też popatrzeć w tych naszych centrach.

Dzięki
Magda

1. Data: 2002-12-17 14:51:09

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie. a co do poznania - nie mam pojecia, niestety, gdzie jest sephora,
> ich sklepy sa w duzych centrach handlowych, ale moze na ich stronie sa

Ja znam jeszcze jeden bubel sephorowy przed ktorym wszystkich ostrzegam
Cien do powiek, taki kremowy. Mialam wrazenie ze ze mnie kapal!:)

A poza tym mysle ze warto je wyprobowywac.
Te kosmetyki sa niedrogie, stosunkowo dobre jakosciowo, a wybor kolorow
przyprawia o zawrot glowy No i sa wsrod nich prawidziwe perelki:)

Kaska

1. Data: 2002-12-17 15:04:06

Od: "Madziarka" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie. a co do poznania - nie mam pojecia, niestety, gdzie jest sephora,
> ich sklepy sa w duzych centrach handlowych, ale moze na ich stronie sa

Mam znalazłam polskie lokalizacje:-)))
Ale niestety Poznania tam nie było:-((((((((
Jestem zawiedziona.

Magda

Jaki macie kolor oczu?
Trądzik mocórki