Sernik Joli L-L

1. Data: 2005-03-17 19:51:04

Temat: Sernik Joli L-L
Od: "Szwedka" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Swego czasu wiele osób chwaliło sernik z brzoskwiniami Joli L-L.
Postanowiłam wypróbować przepis - chcę upiec to ciasto na święta. I w
związku z tym mam pytanie: czy moglibyście wyjaśnić mi jakiego budyniu
należy użyć do zrobienia masy serowej?? Takiego z torebki, ze sklepu, np.
o smaku śmietankowym?? Może być?
Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdr,
Szwedka

1. Data: 2005-03-18 07:48:18

Temat: Re: Sernik Joli L-L
Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szwedka napisał(a):
> [...]
> związku z tym mam pytanie: czy moglibyście wyjaśnić mi jakiego budyniu
> należy użyć do zrobienia masy serowej?? Takiego z torebki, ze sklepu, np.

Może być śmietankowy albo waniliowy. Przepis testowany przeze mnie
wielokrotnie :)
--
Ania

1. Data: 2005-03-18 13:07:20

Od: "eM" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

"A.L." pisze:
> Może być śmietankowy albo waniliowy. Przepis testowany przeze mnie
> wielokrotnie :)

Buuu... Bo nie moge znalezc :-(.
Pochwaly wszedzie sa, a spisu i instrukcji nie ma.

Pozdrawiam serdecznie,
eM

1. Data: 2005-03-18 13:08:46

Od: "eM" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

"eM" pisze:
> Buuu... Bo nie moge znalezc :-(.
> Pochwaly wszedzie sa, a spisu i instrukcji nie ma.

Jest wszystko :-). Gapa ze mnie.

eM

1. Data: 2005-03-19 09:13:29

Od: "Szwedka" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A.L." <a...@n...pl> napisał w wiadomości
> Może być śmietankowy albo waniliowy. Przepis testowany przeze mnie
> wielokrotnie :)
Dzięki, mam nadzieję, że się uda. A swoją drogą ciekawe jest, że zawsze
nowe potrawy testuję na gościach. Ale wiedzą, że "robią za króliki
doświadczalne" i nie mają nic przeciwko temu ;-)
Pozdr,
Szwedka

na kolacje
Re: http://www.cooking.pl
likiery
idą Święta
two fat ladies (czytaj: dwie grube baby)